Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken idé mangler Danmark?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle fra Amino!

Jeg står med et budget på 5000,- kroner. - Og vil starte en hjemmeside op. - Har ideer til markhedsføring, mangler blot en idé, er igang med et opskrift site, men der vil gå flere månder før den kommer op, så står og søger en idé jeg kan starte op, markhedsføre og evt sælge videre.

Hører gerne alt.

Mvh.

Simon

 

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen hvem ville ikke have en god ide, man kunne tjene penge på. jeg ville da gerne. nu ved jeg ikke hvad de 5000 skulle gå til. i min verden rækker de ikke langt. det blot under en dags arbejde. what ever, måske du få en god ide andre ikke gider tjene penge på. jeg lytter med.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ouu ikke nemt.

 

Start med at finde noget du ved noget om og gerne noget som intereserer dig, det gør det MEGET nemmere!

Men nej med 5000 kr. som budget kommer du til at ligge mange timer i at få det til at køre så det tjener penge...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Prøv at vende tingene lidt på hovedet:

1. Lad den gode idé komme til dig. En dag finder du nok et eller andet der mangler at blive ført ud i livet.

2. Find ud af hvad det koster at realisere ideen.

3. Gå i gang.

Der kommer sjældent noget godt ud af at følge andres "gode" ideer. Hvis ideerne er så gode udnytter de dem jo nok selv.

P.S.: 5.000 kroner? Opskriftsite? På med tænkehatten, og find noget unikt Confused

Mvh.

ditbrugtmarked

 

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Ikke for at være lyseslukker, men et site med opskrifter er en efterhånden meget tyndslidt idé... men æren går til den der forsøger, ikke kritikkeren så en enkelt opskrift vil jeg hellere bidrage med - opskriften på succes:

Ingredienser:
Passion
Hårdt arbejde
Fokus
Vedholdenhed
Idéer
Talent
Grænsebrud
Service

Du tager en sund portion passion for det du laver, og glemmer for en tid at du vil gøre det for at tjene penge på det, men bygger det alene på kærlighed til det du laver. Du ælter nu en god mængde hårdt arbejde ind, arbejder på at blive den bedste til det du gør, fokuserer skarpt på den ene ting du har sat dig for, skubber dig selv ud over generthed, tvivl og andre barrierer - kan du ikke skubbe dig selv, så ring til din mor eller en anden der er god til at skubbe, nyd nu det privilegie det er at få lov til at servicere andre - giv folk en grund til at ville betale dig penge for det - få idéer ved at lytte, observere, være nysgerrig, stille spørgsmål, løs problemer og lav forbindelser imellem disse... og vær så stædig som et æsel, klø på, giv ikke op, kør på på trods af fejlslagne koncepter, kritik, afslag, røvhuller og pres. 

5.000,- rækker til en halv dags arbejde hvis du vil få andre til at gøre det for dig, så stik dem i lommen, klem ballerne sammen, og kom i gang selv.

Venligst
Søren 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej det er 100% rigtig.

Jeg mente jeg bare havde 5000kroner til og starte en hjemmeside op, såsom Gratiskondom.dk, Pointsafari.dk og lign. sider.

 

Men tror jeg venter på min opskrift side, det bliver noget utroligt godt, med al den tid jeg har til det. og lyst.

 

Mvh. Simon

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Simonpro:

Men tror jeg venter på min opskrift side, det bliver noget utroligt godt, med al den tid jeg har til det. og lyst.

Mvh. Simon

Hvis det at vente på din opskriftside betyder at du skal trille tommelfingre, spille computer eller xbox indtil da synes jeg at du skal gå i gang med et eller andet som kan generere nogle penge. Det nytter ikke at blive prinsessefornærmet fordi at folk herinde ikke lige kommer med en super ide.
Skid hul i hvad folk siger herinde. (no offence guys)... 5000 kr. for et klassisk firma er INGENTING. Men hvem siger at det skal være klassisk.
Ingen gider nogensinde give dig en ide som DU kan tjene penge på, medmindre de selv tjener boksen.

Jeg kaster lige lidt inspiration efter dig. Dette er muligt. Måske lyder det simplicificeret, og det er det også(i grove træk). Hvert punkt har selvfølgelig sine udfordringer. Dette burde du kunne få sat op og ha noget godt kørende på 1-3 måneder.

  1. Find noget du er rigtig dygtig til. Noget som du har gjort, som andre har svært ved. 
  2. Udvælg et marked. Er Danmark stort nok. Engelsketalende kunder er der flere af. Spanske også.
  3. Dokumentér det. Skriv en ebook. Lav en instruktionsvideo. whatever. Noget som folk vil betale for. Så længe det løser deres problem.
  4. Smæk et site op. Behøver ikke være super hot sexyyy men være funktionelt. Domain + hosting.
  5. Tilmeld dig et af de sites som varetager dit slag for dig. (
  6. Find en god pris for dit produkt. Nogle gange er en højere pris bedre. Det viser at det er seriøst og brugbart.
  7. Få så noget trafik på dit site. Lad os sige at du indtil nu har brugt en masse knofedt + 1000 kr. for diverse ting. Så har du 4000 kr. til Pay Per Click. Det er ok. Ikke meget, men ok.
  8. Track og Optimér dit site.
Smider du en masse hårdt arbejde i at få det sat op. Kan det være at du får salg. Det kan også gå helt galt. Hvem ved før man prøver.
Jeg har en ven som har lavet alt, for kun at finde ud af at INGEN var interesserede i det han kunne tilbyde. Jeg har også en ven som har opbygget et lille imperie i Danmark på præcis samme måde.
Det er muligt :) 

At trille tommelfingre og spille xbox er super sjovt. Men det tjener man ingen penge på... End ikke som professionel.
/Greyzone

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nemlig!

Men det jeg virkelig gider bruge tid er penge og lave mad :) - de er to vigtige ting, jeg er alt, alt for penge fikseret, det ved jeg godt, og for det tit afvide jeg tænker for meget på penge i min fritid.

Men der er ikke noget jeg brænder mere for end og lave noget, jeg ejer som folk er glade for, kunne tilbyde et opskrift site, vil være fedt for mig. - Der er mange, men ingen bruger dem, kun 20.000 - 25.000 besøger dagligt dk-kogebogen.dk - og de bruger en masse penge på markhedsføring.

Jeg tror på man sagtens kan skabe et site med mange flere, men de rette enskaber.

Mvh.

Simon.

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Simon Så begynd da og lav denne side med opskrifter. Det er meget sjovt jeg tænkte også på at begynde og ligge opskrifter på en af mine sider den anden dag. Jeg spurte min kone om opskrifter på børne mad. Jeg har i flere år haft forskellige ider. Og lavede fushi.dk i oktober sidste år. Og i dag er der små 200 besøgende. Det er ikke nok men det går frem dag for dag. Det man bare skal huske er at man skal ikke stoppe udviklingen.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at lave en opskrifts søgemaskine?
Den skal så crawle alle resultaterne fra de andre opskriftssider.
Om der er brug for sådan en ved jeg ikke, men det kunne være en mulighed.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)