Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! time løn for rengøring?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

HJÆLP!!

Jeg har desperrat brug for hjælp...

Jeg er igang med at starte et rengørings firma så HJÆLP...

Det er sikkert et spørsmål der er stillet 1000 gange men

HVOR MEGET KAN JEG TILLADE MIG AT TAGE I TIMEN FOR 1 TIMES RENGØRING???

Mvh  Stine. Big Smile

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Spørgsmålet er nærmere : Hvad skal du have i timen for at det kan løbe rundt?

Hvor mange timer om måneden kan du sælge?

Hvad har du af omkostninger udover løn?

Hvad skal du have i løn?

Når du har styr på det, så kan du give dig til at regne baglæns og finde ud af hvad en time skal koste for at det kan løbe rundt.

Blot at sætte en timepris udfra "Hvad kan jeg tillade mig at tage" kan være meget farligt for virksomhedens overlevelsesevne, da du kan risikere at sætte den så lavt at du ikke kan få det til at løbe rundt.

Omvendt kan du naturligvis også sætte den så højt at du ikke får nogen kunder, så det er lidt af en balancegang.

Men når du har regnet dig frem til hvad du mener der skal til for at det løber rundt, så er det jo ikke forbudt at høre andre hvad de tager i timen for en tilsvarende ydelse - Det er jo altid en fordel at vide lidt om hvad dine konkurrenter tager af priser.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er som regel altid en god idé at undersøge, hvad konkurrerende firmaer tager og så fastlægge sin pris derefter.

Men det afhænger selvfølgelig af flere ting for eksempel din firmastrategi. Vil du positioneres som værende billig på markedet eller vil du hellere ligge i den dyre ende og være kendt for kvalitet?

Det afhænger også af din målgruppe. Henvender du dig til private kunder, firmaer eller andre?

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Rengøringsprisen afhænger nok meget af hvilket område du skal dække. Jeg mener at det regngøringsfirma vi anvende ligger omkring 200 kr. i timen.

Det er nok et forholdsvis konkurrencepræget markede, mener der for nogle år siden blev skrevet nogle priser herinde fra andre.

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved at bruge søgefunktionen her på amino, og søge efter "rengøring" kommer der lidt forskelligt frem:

http://www.amino.dk/search/SearchResults.aspx?q=reng%c3%b8ring&o=Relevance

Måske følgende tråd kan hjælpe dig?
http://www.amino.dk/forums/p/17585/133503.aspx#133503

Altid svært når prisen skal fastsættes, hvad er der af udgifter og hvad skal du gerne have i løn. Det giver en pris, men er kunden også villig til at betale den? Ellers skal der måske justeres på nogle af tingene.

Held og lykke med rengøringsprojektet ;-)

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gå den anden vej og sige at du skal tage den pris markedet kan bære til det segment du vil agere i.

Hvis du så ikke kan lave overskud på denne pris, må du se om du kan skære dine omkostninger eller du skal finde noget andet at lave.

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

oki hvordan sender man så et uopfordredt tilbud til en virksomhed , mener hvordan er opsætningen så det ser rigtigt ud

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej opsætningen af et tilbud/reklame bygger på to ting, selve teksten hvor du skal finde ud af hvad du vil konkurrere på (pris, kvalitet, hvornår arbejdet udføres eller ?) og så er der den grafiske del, her er det nok en god ide at få lavet logo mm. klar så det ser prof ud.

Her kan det ofte betale sig at få hjælp er en prof grafiker, som kan hjælpe dig med at lave en stil der passer til dig og som kan bruges til alt dit reklamemateriale, (flyers, visitkort, evt. brevpapier og hjemmeside mm. )

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jamen jeg ved jo ikke endnu hvor mange kunder jeg når at få?

Det kan ligeså godt komme til at gå dårligt som det kunne komme til at gå godt...

Så jeg ved ikke så meget endnu men prøver at lave et ca. budget, på rengøringsmiddler, bil osv. så må jeg jo se hvad det bliver til...

 

MVH stine

Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg har prøvet at ringe til forskellige firmaer for at høre hvad de skal have, men det er åbenbart ikke noget man snakker højt om Confused jeg har heller ikke rigtig kunne finde noget om det på nettet så det var faktisk derfor at jeg spurgte her inden men det ser ud til at der heller ikke er mange her inde der ved noget...

Jeg er i den lidt midt imellem ende men bliver kendt på at tingene bliver gjort ordenligt..

Jeg har fået fadt i en mand der ejer en masse huse og han vil godt have gjort rent også tænkte jeg lidt på ehverv for det er lidt mere sikkert end private men tror at jeg er lidt over det hele..

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)