Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på fiskegrej webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kerteminde
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har på den seneste startet denne webshop op: NapNap

Jeg sælger fiskegrej og tilbehør til lystfiskeren.

 

Grunden til at jeg skriver her på forumet er, at jeg godt kunne bruge Jeres input til at gøre brugervenligheden på shoppen endnu bedre Smile

I må meget gerne være kritiske, da dette kan bruges konstruktivt.

På forhånd tak.

Mvh.

Kristian / NapNap.dk

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Tillykke med din nye webshop.

Jeg syntes umiddelbart at shoppen er helt ok, dog uden at skille sig ud på nogen måder.

Jeg syntes måske at udvalget er lidt for lille, men er også sikker på at din plan er at udvide efterhånden som pengene kommer ind!!

Jeg bruger Firefox som standardbrowser og siden blev ikke vist 100% ok i denne browser.

Hvordan reklamere du for din shop?

 PS. Jeg er iøvrigt lige midt i din målgruppe som aktiv lystfisker Smile

Mvh

Lars  

 

Fra Kerteminde
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Lars,

 Tak for dit svar.

Ja, udvalget er pt. forholdsvis lille, men planen er(som du også skriver), at udvide meget den kommende tid(shoppen har været i luften i én måned, så jeg ligger stadig løbende produkter ind)Geeked

 

Jeg har lavet en del SEO til shoppen, hvilket giver en del hits. De ord der tager længere tid med SEO har bruger jeg Google Adwords til at få frem.

Derudover er planen, at jeg på sigt vil reklamerer med bannere på nogle af de store lystfiskerforums i DK.(123nu, sportsfiskeren, fangster etc.) 

 

PS. sig til hvis der er noget grej, som du mangler Smile

Mvh. 

Kristian

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, jeg mangler altid grej Big Smile

Hvilken lystfisker gør ikke det??

Ovenstående gør selvfølgelig også at jeg altid er modtagelig overfor gode tilbud Wink

mvh

Lars 

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Kristian.

 Ganske vist er jeg ikke i din målgruppe, men nu lader jeg som om, jeg er: Først alt det positive, og det er der meget af. Først og fremmest er jeg vild med navnet og det tilhørende slogan. Det er lige før, jeg får lyst til at købe bare på grund af deres humor. Forsiden er overskuelig, fine farver. 

Der er nogle punkter, der kunne ændres til det bedre eller strammes lidt op på:

- Forsiden: Jeg kunne godt ønske at vide her, hvor længe åbningstilbudet gælder

- Også jeg har lidt problemer med Firefox

- Tilmelding til nyhedsbrev: For svag i de grålige toner. Svært at læse. (Men sjovt med fiskenettet. Kunne I kalde det "varer i dit net" isf kurv?)

- Tilmelding til nyhedsbrev: Rent sprogligt: "Tilmeld dig vores nyhedsbrev" er nok mere korrekt

- Korrekturlæsning ville være en god ide, da der er en del stavefejl/slåfejl, f.eks. "Konkurrencen kører indtil d.1.9.2008, hvor der bliver udtrykket 10 heldige vinderer, som alle får tilsendt et produkt fra vores varerlager til en anslået pris på ca. 15-30 kr."

 Og så bare et par forslag:

- Hvad med en underside, hvor brugerne kan dele ud af deres (sikkert pragtfulde) lystfiskerhistorier, så du aktiverer dine kunder og får trafik på siden?

- Artikler skrevet af dig som lystfisker og ekspert

Held og lykke med din webshop. 

Sensommerhilsen

Anne 

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Ja jeg bliver også nødt til at sige det men dit domæne det klinger 200% og passer perfekt til en grejshop Smile
Fra Kerteminde
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for Jeres gode feedback. Det har jeg taget til efterretning og har allerede rettet lidt tilSmile

Kunne godt bruge lidt flere indvendinger, så bare skyd løs - al ris og ros er velkommen.

 Mvh. 

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Napnap selv ;-)

Jeg vil anbefale at shine lidt op på søgeresultat siden. Hvis din google Analytics er sat rigtigt op, så kan du se hvor meget den interne søgemaskine bruges, og du kan se hvor meget energi du bør bruge på det. PT. præsenteres produkterne ikke vildt lækkert der.

Og så bør du opdatere din Google Analytic kode ;-) Du mister et par muligheder ved at have den gamle kode...

 

HIlsen Jacob

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Kerteminde
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

 

Tak for dit indspark :)

 

Vil du anbefale at man f.eks præsentere produkterne med miniature billeder når man laver en søgning eller?

 

Jer får opdateret koden snarest :)

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Billeder vil være super. Prøv at drøne rundt på forskellige store e-shops og søg, og se hvad du selv synes fungerer godt når resultaterne præsenteres. Jeg synes selv det fungerer rigtig godt på billigvvs.dk: http://www.billigvvs.dk/shop/ProductModule.asp?Action=Search&SearchString=nedl%F8bsr%F8r

Hvis man søger på større emner fx vask, så kommer der også kategorier frem med antal i de forskellige kategorier, men det mener jeg bør være nederst...

Hvis du justerer søgeresultat-siden, så kan du prøve at lave et før-efter billede, fx af hvor mange der forlader sitet efter de har udført en søgning. Så kan du se om det har hjulpet, eller om dine brugere i virkeligheden bedre kunne lide den simple udgave.

I øvrigt kan jeg godt lide din måde at skifte farve/design på en flue. Meget lækkert lavet.

 

Hilsen Jacob

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)