Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enlig mor, studerende og iværksætter.

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Zenia,

Det virker ikke til du lytter, for dig er det indstillingen, men bankerne vil skide på indstillingen, de tænker i kroner, men i disse dage, tænker de kun sikkerhed, sikkerhed, sikkerhed.

Du virker super dedikeret og det skal nok gå, men prøv at se det fra modpartens vinkel, det vil gøre dig langt stærkere i forhandlingerne og hvis du kommer til møde med dem og udstråler energi som en duracell kanin, er der nogle af dem der vil løbe skrigende væk.

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja pas lidt på den der duracell kanin måde.

Læg dit projekt ind på vikrsomhedsbørsen måske du kan få lidt den vej.

 Forresten så minder du sgu lidt om en kvindelig udgave af Morten Lund :)
Du slet ikke til at stoppe.

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha, ha.

Nu griner jeg. Tak for det. En duracell kanin.

I know. Jeg må igang med at meditere.

Men jeg forstår godt hvad du siger og det er det vi er ved at lægge sidste hånd på. Jeg har jo fået koblet nogle gode folk på der står i kulissen og forsøger at styre mig, bare lidt....Stick out tongue

Jeg tror, at mit problem er for mange økologiske gulerødder. Nej, spøg til side.

Jeg lytter faktisk. Og du kan tro at jeg tager det meget seriøst. Jeg har fået mange hårde klap over fingrene i firmaets historie. Men det er nok den måde man lære det på.

Men firmaet står stadig op og det gør jeg også. Nu er vi bare klar til "next level" og som jeg siger. Der er stadig dømt lidt plisseret nederdel. Vi går ikke efter hele kagen. Bare en lille bid.

Mvh.

Zenia

I ydmyghedens tjenste....den rigtige.

 

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg virkelig gang i lattermusklen.

I er sjove.

Morten Lund. Det kan være han vil have en klovnedragt???Just kidding.

Men jeg vil straks gå igang med at meditere. Right this minute.

Zenia

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Apropos kampe against all odds.

Mens jeg var igang med at bygge firmaet op, måtte jeg lige kæmpe en anden kamp med at få pillet en ADHD diagnose (tidligere kaldt damp) af min søn.

Han er KUN højtbegavet. Så jeg ved hvordan det er at stå med en hård modstander der siger "du skal til venstre". Mens man ved, at man skal til højre og ikke give op før hele tråden er løbet ud.

Så lidt hyper af at vide at tingene lykkes bliver man, når man har været i strid modvind iklædt plisseret nederdel i nogle år.

Og ja. Mit speciale handler om højtbegavede børn. Sjovt nok.Super Angry

 

Mvh.

Zenia

Iøvrigt er der nogen der siger, at de arver det gennem moderen. Men det kan vist ikke passe????Stick out tongue

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Iøvrigt har jeg en gåde til jer gutter.

Når man har stress udvikles adrenalin i kroppen.

Hvad er så andrenalin?????

 

Det er et specielt hormon Anders And har. Naturligvis.

Zenia

SÅ nu har jeg mediteret en time. Må jeg så være kanin igen????Pleeease.

Nej. Jeg skal nok være alvorlig.

Men jeg syntes, at det her forum er en genial ide. Jeg har siddet og surfet igennem andre indslag. Kanongod inspiration at hente rigtigt mange steder. Både om ting man kan gøre og ting man aldrig burde gøre.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Zenia. Jeg må indrømme at jeg sidder med tanken "Vent nu liiiiiige lidt", og "Slap nu liiiiige lidt af" når jeg læser dine indlæg.
Dette er dog IKKE baseret på din forretning, eller lyst til at drive forretning, men din måde at tale på, og dig som person. DU er waaaaaaaaaay out there. Du snakker om kvindelige iværksættere, ADHD, plisserede nederdele, bryster, bankmænd, undertrykkelse, osv. osv. osv. Du ved godt at vi mænd ikke er lige så gode til multi tasking som i kvinder er. Så rooooooooo på når du taler med os.

Af en person som virker til at være så meget imod at vi skal se og behandle dig som kvinde, lægger du lige lovligt meget vægt på at du er KVINDE. Take a chill pill og fokuser på det som er vigtigst. Netop at du får dine penge.
Folk herinde har været MERE END behjælpelige hvad dette angår, og prøver at fortælle deres erfaringer med hvordan verden fungerer, og ikke nødvendigvis at rakke dig ned.
JA der er en lille chance for at en bankmand kaster 1.000.000 kroner efter dig på dine gode salgsevner, og der var også chance for at Roskilde Banks måde at køre tingene på ville være en holdbar løsning. Chancerne er dog så bitte små, at folk vil fortælle dig at du skal sætte dig mere ind i hvordan menneskerne du omgås(Bankfolkene) før du kommer stormende ind som et lille barn med armene flyvende højt om hovedet, og i fuld gang med at sige flvyelyde. For det er det indtryk jeg får af dig.

Hvis du er utilfreds med de mandlige bankrådgivere, så få en kvinde... Men det er måske værre for en kvinde at se en anden frembrusende af samme køn(fordom), end for en mand at koncentrere sig med et par bryster(fordom).

Personligt er jeg ligeglad om du ser på mine indlæg som "personlige angreb på dit projekt", og du kan om 5 år når det er en stor succes tænke tilbage og sige "HA Spasser, se jeg klarede det. Du er en nar nu..." og jeg vil der endnu en gang ryste på hovedet og tænke, "hva sker der?" og ikke ane hvad som flyver rundt i hovedet på dig.

 

Når alt dette er sagt, så kunne det måske være en ide for dig at finde 10 mindre investorer som hver får et afkast i løbet af noget tid, i stedet for at satse på alle pengene fra de grumme bankfolk.

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså.

Jeg får virkelig rørt min lattermuskel i dag.

Jeg vender tilbage om 5 år, med næsen i sky.

Og det med vent nu lige. Ikke på vilkår. Men jeg skal nok huske, at de fleste herinde er mænd. Jeg er jo ny skal du huske. Født for 2 dage siden.

Personligt angreb. På ingen måde. Det hedder konstruktiv kritik og det er noget helt andet.

Og jeg syntes du er sjov så det er helt fint. No hard feelings.

Hvis jeg var en lille sart nibs var jeg aldrig nået hertil.

Men planen lige nu med min KVINDELIGE bankrådgiver (Yep, hun var den eneste der lukkede døren op), er at give det et shot med vækstfonden.

Og ved jeg godt, at der sikkert er mange der er meget klogere end mig. Men hvis jeg havde ventet indtil det hele var klart var der aldrig sket noget.

Jeg tog en chance og det virkede. Nu vil jeg så bare gerne have at det virker rigtigt.

Når det er sagt så kan jeg jo kun sende et brev til julemanden og se hvad jeg får. Jeg leverer hans kostume, så mon ikke det gårBig Smile

Og så er udvalget iøvrigt meget større end det der er på siden nu. Der er kun 1/20 af det jeg kan få hjem.

Se helt rolig......i 2 minutter. Nej, jeg var faktisk meget rolig til det møde i banken. Helt nede på jorden.

Jeg syntes faktisk, at der er en god tone herinde og det gør jo at man har lyst til at give den gas. Men jeg forsøger at dæmpe mig lidt i det agtværdige selskab. Med bøjet hoved. Og jeg syntes ikke at der har været noget forsøg på at rakke mig ned. Slet ikke.

Nej, jeg syntes I er sjove. Og gode til at give reflektioner. Way out there. Den var ny. Jeg kan ellers både støvsuge og skrive på computer.

Men der er nok lidt drøn på lige i disse dage. Det kan du have ret i. Jeg har lidt småtravlt. Og erfaring med bankfolk. Det er jo det jeg er ved at få lige nu. Men der var ikke nogen der gav mig en håndbog da jeg startede.

Mvh.

Zenia

 

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Iøvrigt har jeg en information. Som snart færdig psykolog. Mænd kan godt multitaske. Det er en and.

Jo, når I er små drenge. Men det skifter i teenagealderen. Så det er bare gammel vane for hjernen.

Det kommer direkte fra en kvindelig hjerneforsker.

Så det er bare op på hesten og igang. Good luck.

Mvh.

Zenia

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er vel ikke meget molekulær biokemi du har snuset til på psykologstudiet?

Jeg snusede lige kort til dine sites - kan ikke se hvorfor vækstfonden nødvendigvis skulle være interesseret men pøj pøj med projektet.

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)