Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man leve af affiliate salg?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften lyder. Kan det lade sig gøre at lave en enkelt, eller flere sider, hvor man sælger affiliate produkter og leve af det.

 Hvad skal der til for at opbygge sådan en side?

 

Egentligt ved jeg godt at man kan leve af det, jeg ønsker bare at høre aminos mening om det, hvor meget der skal til?

Jeg spørger ikke om hvordan jeg bliver rig, men hvor jeg kan læse om affiliate salg, og at opbygge en karriere den vej.

Hvor læser jeg mere om emnet?

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

 Ja, man kan bestemt godt leve af affiliate marketing. Men det er nok lettest hvis du satser på en engelsk version af din hjemmeside, da du så har hele verden som mulig besøgende. 

Der er en Engelsk såkaldt super affiliate som hedder Kieron Donoghue som har en udmærket indtjening på affiliate marketing. Han arbejder hovedsaligt med PPC, men er har også opbygget en kupon side og en del andre sider.

Du kan læse lidt mere om ham på hans blog: http://www.here.org.uk/ 

Læse en interview med ham her

Se hans bank opgørelse som ser meget sjov ud her 

Han har en indtægt på omkring £82.000 på den del af bank opgørelsen han viser, men han bruger også en hel del på adwords - $300.000 i US alene, han oplyser ikke hvad han bruger i UK eller andre steder. Dette er dog tilbage i 2006, jeg kan kun anbefale at læse hans blog hvis du gerne vil vide mere om affiliate marketing.

Du kan også kigge på min egen side om affiliate marketing

jeg har oprette en Wiki som fortæller lidt mere om CPA, CPM osv, der er også en forum hvor du er velkommen til at stille sprøgsmål og så forsøger jeg at skrive i bloggen om emner som berører affiliate marketing, både for annoncører, affiliates og netværks

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, ikke alene kan man leve af det, men der er masser af eksempler på at selv meget unge folk, med ganske få års erfaring, får sig en rigtig god indtægt denne vej. Jeg mødte fornyligt en meget ung fyr, Harrison Gevirts, i Californien - han er blot 15 år og har allerede rundet over $50.000 om året.

Men det kræver også at man er lidt af en gambler. For hvis man virkelig skal op i de store beløb og skabe en stabil affiliate forretning, så skal der investeres meget i trafikgenerering til ens afffiliate sider. Og hvis man ikke holder tungen lige i munden kan man hurtigt tabe mange penge.

Så, hvis man tager det seriøst er det bestemt en sjov måde at tjene penge - ikke mindst, fordi man kan sidde hjemme på soveværelset i sine sure underbukser og klare det hele :)

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan du leve af at være affiliate, eller nogle kan. Men husk at affiliate kun får typisk 5 - 35, så der er mange flere penge at tjene ved at være forhandler.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Forhandler?

Altså jeg skal selv udbyde produkter til affiliate marketing?

Så jeg lægger mine produkter ud på sider som for eksempel plimus? og så får andre til at sælge dem?

 

Mange tak for svarene, det var lige præcis den slags læsestof jeg ledte efter.

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

 Nej. Opret en butik hvor du selv seælger noget

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag det med et gram salt... Smile

Du skal ikke tro på alt du høre... Det er mit råd.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk> så du påstår altså at alle overstående lyver? Eller hvad er det han ikke skal tro på?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg af gode grunde ikke vide.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

JA! Du kan godt leve af affiliate salg! Der findes flere eksempler på folk der har tjent gode penge via affiliate salg.

Men - Det kræver du har trafikken, brugerne og køberne - lige som alt andet!

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)