Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butiksudsmykning, vægdekoration og billedkunst tilbydes

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Artwork by Jakob Ingvorsen Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger samarbejdspartnere der har brug for at få løst en kunstnerisk opgave og har brug for udsmykning til sine vægge og lokaler.



Måske har du brug for et vægmaleri til din restaurant eller café - så stemningen bliver helt som du vil have den - intim og hyggelig eller måske sprudlende og moderne? Det kunne også være du har brug for at skabe lidt mere liv i dit kontorfællesskab, og få nogle billeder ind med friske farver som skaber dynamik og arbejdsglæde. Eller du har brug for at få udtrykt lige præcis din idé eller koncept i et præcist billede.

Da jeg er billedkunstner og tegner, kan jeg hjælpe med at løse en sådan opgave - jeg kan både udføre et kommisions arbejde, men jeg leder også efter samarbejdspartnere der vil udstille mine billeder. Dem er der nemlig mange af. 

Jeg er meget åben for idéer - så skriv endelig. Umiddelbart havde jeg caféer, restauranter eller gallerier i tankerne, men har du et sjovt forslag eller en skæv tanke, så lad os snakke om det.  

Tidligere har jeg udstillet i København, primært, og i London, og er uddannet på engelsk kunstakademi i London. Jeg arbejder i stort set alle billedkunstmæssige medier ligefra blyanter og akvarel til oliemaling og graffiti. 

Det kan være lidt svært at beskrive mine billeder, så jeg har uploadet et par eksempler. Skriv til mig hvis du har en idé eller vil se mere arbejde. 

 / Jakob Ingvorsen











Tilmeldt 9. Jun 17
Indlæg ialt: 27
Fra  danmik ivs Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

vi kan ligge lidt reklame op for dig på forum og facebook til en billig pris

mvh dan

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Artwork by Jakob Ingvorsen Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :-)

Hvordan vil i gøre det og hvad koster sådan noget? Kan i lave SEOhjemmesider?

Mvh Jakob 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)