Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften alle jer på Amino 

Jeg er ved at lave en webshop zoled.dk planen er at sælge elektronik og mobiltilbehør. Jeg føler nu jeg er ved at være i mål i forhold til sidens design, jeg ville derfor super gerne have nogle skarpe personer til at tjekke designet igennem for fejl, mangler og mulige forbedringer. 

I forhold til produktbillederne skal de lige have samme størrelse og fin justeres dette samler jeg lige kræfter og mod til at begynde på.

Link til siden: zoled.dk

På forhånd tusinde tak.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,

Jeg har selv ikke tid til at hjælpe dig - min kalender er booket op de næste to uger.

Men du alligevel lige noget feedback på din webshop:

Siden er meget kedelig og sort / hvid. Den er ikke særlig informativ, og det gør, at jeg som forbruger ikke aner hvorfor en eller anden Bluedio BS 3 højtaler skulle være end mine nuværende. 

Du må nød til at lægge et større fokus i at give siden noget mere visuelt action. Der sker ingenting - og når du skal overbevise forbrugeren om at købe et ukendt produkt og mærke, så skal du vinde på design og el. funktionalitet. Men du prøver ikke engang at vinde på funktionalitet ved at vise hvordan højtaleren er bedre en konkurrentens til samme pris.

Du skal være mere end velkommen til at booke en opringning på min hjemmeside, så lover jeg at ringe til dig (kun til snak, jeg kan ikke tage flere kunder ind) som noget af det første når jeg træder ind på kontoret i morgen tidlig.

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen

SEDIA.DK

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper 

Tusinde tak for dit svar, det har helt sikkert sat nogle tanker i gang, dejligt med hurtig konstruktiv feedback.

Rigtig god aften

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Sep 16
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Jeg synes du har en rigtigt fed hjemmeside, især det meget rene og enkelte design.

Jeg vil dog gøre siden lidt mere troværdig, evt. linke til din TrustPilot, i stedet for kun at vise stjerner, og måske vise et billede af en person eller bare noget mere tekst på forsiden.

Generelt kan jeg godt lide den enkelte forside, men forsiden behøver jo ikke slutte hvor den gør nu. Der kunne evt. komme noget mere tekst under.

Så burde du måske også uploade et Favicon, og købe et SSL-Certifikat, samt, som Kasper siger, gøre noget mere ud af dine produktbeskrivelser.

Ellers synes jeg det ser rigtigt godt ud.

Hilsen Emil 

Jeg hjælper virksomheder med deres WordPress/WooCommerce udfordringer.
Mine priser starter fra 150 kr. Læs mere på www.emilrauhe.dk.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Jeg kan godt lide dit mørke design.

Husk at du sælger mere hvis der er mere tekst. Google kan også bedre lide sider med mere indhold, hvis du vil findes på søgemaskinerne.

Når du reklamerer med Trustpilot, er det vigtigt at du har fået nogle tilbagemeldinger fra kunder. Det er der nogen der går meget op i.

Jeres handelsbetingelser virker lidt kringlede... :-) Prøv evt. at se her om der er noget som kan kopieres.

http://a24.dk/content/3-terms-and-conditions-of-use

Men generelt har i en rigtig fin side med plads til forbedringer.

// Lars :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Mange tak, har også tænkt meget på hvordan jeg bedst muligt kunne gøre siden mere troværdig, helt sikkert noget jeg skal have tilføjet.

Rigtig god dag 


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars 

Tusinde tak for din feedback, og for hjælp til Handelsbetingelser, jeg låner nok lige lidt ;) 

Jeg må igang med at skrive en masse 

Rigtig god dag

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at du har fået dig et pænt design. Elegant og stilfuldt. Jeg har ikke så meget, at sætte en finger på der. Du har et godt design, og du kan nu fokusere på nogle andre aspekter i det at være købmand.

Der er nogle stykker der allerede har været inde på det, mere tekst.

Du kan nemt skrive mere tekst på kategori-sider, og produkt-sider.

En video-præsentation af nogle af dine produkter kunne også være en god idé. (ham her laver super gode videoer: jonasvisuals.dk)

Et andet godt fif er, at tilføje webshoppen i google webmaster tool - tilføj siden både med www, og uden www, og sæt foretrukne til uden www.

Udover tekst-arbejde kan du også gå i gang med link-building. Du kan nemt få et backlink på min hjemmeside https://findenwebshop.dk/ .

Knæk og bræk med salget :)

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai, 

Udover hvad der ellers er blevet nævnt, så kan jeg nævne:

- Du mangler tekst på forsiden. Evt nede i bunden af din hjemmeside. 

- Et "rigtigt" logo

- Spacing over/under dine ikoner på forsiden.

- Nyt thumbnail-billede til "powerbank" på forsiden. 

Derudover er din hjemmeside meget trist, grundet valget af farver. Der mangler ligesom noget liv. Den skiller sig ikke rigtigt ud og jeg kan ikke se, hvorfor man skulle handle derpå. Overvej nogle anvend video til dine produktbilleder. 

- Du mangler også tekst til "Om os"
- Overvej en indbygget kontaktformular under "Kontakt os". 

Tænk over, hvad du kan gøre for at få din hjemmeside til at blive mere unik. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimitri

Tusinde tak for din meget fine feedback, meget nyttig og konstruktiv.

Rigtig god dag 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)