Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til befordringsfradrag som selvstændig

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste selvstændige må efterhånden kende 60 dages reglen. Har læst på nogen af de mest repræsentative og seriøse website omkring regnskab, der så kan ydes befordringsfradrag fra 61 dage og frem, såfremt man stadig arbejder hos samme kunde og selvfølgelig benytter privatbil til erhvervsmæssig kørsel.

De store spørgsmål er efterfølgende. Skal man trække de første 24km fra først når det er erhvervsmæssig kørsel (Befordring)? Hvilken Rubrik angives fradraget til befordring som selvstændig?


Virksomhedstypen er ren enkeltmandsvirksomhed uden om VSO og der køres fra hjem til kundens adresse og fra kundens adresse og hjem, hvor virksomhedens adresse er registreret. Ser frem til at få 100% afklaring på dette emne og tak fordi i læste dette indlæg

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

ja de første 24 km trækkes fra - jeg er ikke helt klar over om man bruger samme rubrik for befordring som ansatte eller om man trækker det fra overskuddet lige som kørepengene for de første 60 dage - Det må andre svare på - jeg ville tro den med trække fra overskuddet og så kunne dokumentere via kørebog

Alt det her forudsætter jo man er egentlig selvstændig med risiko for andet end lige manglende betaling - da det ellers er befordring fra km 1 og ikke kørselsfradrag

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)