Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

facebook konkurrencer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg prøver at blive klog på hvad man må og hvad man ikke må, i forhold til Facebook reklamer. Kan jeg "kræve" at folk liker siden for at de kan deltage og smider en kommentar med at de nu liker den? Som jeg har forstået det, så må jeg ikke bede folk om at dele siden, da dette påvirker andre brugere uden deres godkendelse, men er det blot at sørge for at folk der ikke ønsker at kendskab til kokurrencen, ikke bliver tvunget til at se den? f.eks. ved at den popper op på jeres startside gennem en anden brugeres profil. 

Håber i kan hjælpe mig, og hvis der en der sidde med nogen gode tommelfinger regler eller simple beskrivelse, så tages disse også imod med kyshånd!

Mvh

Asger

Tilmeldt 1. May 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Denprivateinvestor Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Asger

Når du reklamere på Facebook, så har du helt ret i det du skriver angående du ikke må bede folk om at dele siden, derudover må du heller ikke påkræve at andre skal tagge sig selv eller venner. Dog må du gerne kræve at folk liker siden og skriver en kommentar, dette blev afgjort tilbage i August 2013. Derudover er det vigtigt at skrive at Facebook ikke har noget med konkurrencen at gøre. 

Håber det kunne hjælpe

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 66
Fra  Consulting Eleven Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger,

Jeg er enig i det tidligere svar der er skrevet, og ydermere kan du se de officielle regler fra Facebook her:

https://www.facebook.com/page_guidelines.php

Læs bl.a. under "Promotions".

"Like-gating" featuren blev nedlagt af Facebook i 2015. Der findes dog mange andre måder at få Likes på i dag.

     Bl.a. kan man benytte sig af en Like-pop-up, som vises på en Page, når en bruger ankommer til konkurrencefanen på din Facebook-side. Popupen beder høfligt brugerne om at "Like" din side, så de kan forblive connected i fremtiden. Det er ikke længere et krav om at deltage i konkurrencen, men hvis brugeren er virkelig interesseret i dit brand/butik, vil det være en nem beslutning for ham/hende at sige ja.

Håber mit svar hjælper, og sig endelig til hvis du har yderligere spørgsmål.

Med venlig hilsen,

Jacob

www.consultingeleven.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan laver man en pop up på Facebook, og er det kun når de kommer ind på min side, det er vel ikke når de ser et opslag fra min side på en af deres venners timeline

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 66
Fra  Consulting Eleven Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er ikke når de ser et opslag fra din side på en af deres venners timeline.

At lave en pop-up kræver at du investerer i et 3. parts værktøj. Jeg er ikke sikker på vi må nævne dem her, men send mig gerne en email, og jeg skal fortælle dig hvor du kan købe det (jeg er for øvrig ikke affiliate med nogen af disse værktøjer).

Alternativt kan du blot google dig frem, og du vil helt sikkert finde en udbyder.

Med venlig hilsen,

Jacob

www.consultingeleven.com

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Statsautoriseret revisor - København

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

det skal undersøges! tak :)

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak for svaret, det skal da lige undersøges hvad sådan noget koster! :)

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for det meget præcise svar! :) 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)