Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til Mere salg på webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg søger gode råd til at få mere gang i vores webshop.
Vi har haft den i ca. 1 år nu og vores salg stiger ikke meget. Vores besøgende kan være 5 den ene dag og 800 dagen efter. Vi har indtil nu prøvet med Google adwords - Facebook - instagram og partner-ads. . Men vi møder ik meget succes 🤔 Facebook kampagne er dog der vi får flest besøgende fra. Vi har det på deltid pt, men håber meget snart der kunne komme lidt mere gang i det. Så har i nogle gode råd eller noget som vi gør forkert må i hver gerne skrive jeres mening. Vores webshop hedder : nayaognohr.dk

Mvh Michael

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg tog lige et kort kig på din hjemmeside, og jeg kan se en stor grund til hvorfor konverteringsraten ikke stiger på din hjemmeside.

For det første indekser mange af dine kategori sider ikke, og når de ikke indekseres findes de slet ikke i google. Derfor er det rigtig vigtigt at få alle ens sider til at indeksere i google. Til at få hjemmesiderne til at indeksere findes der en lang række værktøjer man kan bruge for at tjekke om alle ens sider indekser. 

Jeg har kigget på en del flere faktorer der kan spille ind på din hjemmeside, og jeg vil meget gerne hjælpe dig. Hvis jeg skal gå mere i dybden må du meget gerne skrive mig en mail på mads@seo-service.dk

God dag

Mvh Mads

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Til info har jeg ikke selv tid til at hjælpe dig - min kalender er booket 2-3 uger frem. Men derfor kan jeg godt hjælpe!

Jeg sælger lige præcis til det samme segment for en af mine kunder - netop børne- og babytøj. Det er synd at kalde det "nemt". Det kræver bestemt hårdt arbejde og sved på panden for at opnå en kontinuerlig tilfredsstillede oms.

Som udgangspunkt er hjemmesiden alt for kedelig. Den opfordrer heller ikke forbrugeren til at tage action.

Der er mange flere ting. Men det er begrænset hvad jeg har af tid lige nu. 

Book en opringning på min hjemmeside, så ringer jeg dig op gratis i løbet af eftermiddagen med en masse råd, der løfter forretningen markant!

PS. Jeg har skrevet en e-bog i samarbejde med "Vækst Fokus" omkring 3 gode råd til webshopejere - baseret på min egen erfaring. Du kan sende mig en mail hvis du godt kunne tænke dig den. Så sender jeg den til dig gratis ;o)

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael 

Har I overvejet / prøvet Google Shopping? :-) Vi har mange webshopkunder hvor vi oplever stor succes med dette pt. Fordelen er at din trafik er yderst relevant, da dine besøgende både har set pris, billede samt produk-test - før de klikker. 

Hiv gerne fat i mig herom: simon@erhvervshjemmesider.dk.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuldkommen enig med Simon.

Generelt er Google AdWords (søge + shopping) yderst relevant og god at have opsat.

Hvis du sender mig en mail på Kasper@sedia.dk, så får du min e-bog din vej med det samme (3 gode råd til din webshop)

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes at shoppen er flot og fin men naar man køber et produkt kan jeg godt lide en popup boks som siger " Fortsæt med at handle eller afslut handlen" ved ikke om det kan gi en lille smule

mvh

anders

Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Fin shop. Her et par gode råd der med sikkerhed vil øge din konvertering.

- For højt forsidebanner med for meget hvidt tomrum.

- Lav knapper og tekster på dine bannere

- Skriv forventet leveringstid og leveringspris flere steder på siden evt. under produktvisning

- Gør det mere tydeligt når et produkt er tilføjet kurven

- Lav evt. opdeling efter dreng/pige

Go' aften

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)