Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af lager

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino-brugere

Jeg har i længere tid haft en webshop hvor jeg sælger e-cigaretter, e-væsker og tilbehør. 

Jeg har nu ikke længere tid og overskud til at tage mig af min virksomhed, da jeg også studerer ved siden af.

Jeg ligger nu inde med e-væsker til en købsværdi af ca. 12.000kr og en salgsværdig af min. 20.000kr. 

Da jeg ikke har hverken tid eller overskud, ønsker jeg at sælge væskerne til købsværdien.

Har i nogle forslag til hvor jeg kan henvende mig? Jeg tænker ikke at dba er stedet, da det nok mere er målrettet imod virksomheder end privatpersoner.

mvh

Fra Nørresundby
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 25
Fra  JP Consult Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Forvent ikke at du kan sælge dine varer til indkøbspris. Din køber kunne jo ligeså godt købe varer selv hos grossist eller lign. Som jeg læser det, vil du gerne sælge det hele samlet - så skal du nok forvente at skulle afgive betydelig rabat. Dem der opkøber varerlagere er ikke kendt for at betale fuld pris - til gengæld tager de hele "lortet".. Der er en del fora på facebook - med køb og salg af varelagre.

Hvis du ikke har så travlt, så sælg varerne på din hjemmeside til indkøbspris - alternativt, sælg shoppen med varelager på virksomhedsbørsen, her på Amino

Held & lykke med det hele :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)