Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ophavsret og facebook

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Blue Donkey Production Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Hvordan er man stillet i form af brud på ophavsret på en video på en facebook gruppe?

Jeg har uploadet en video til Youtube, som er ret populær. Den bliver konstant downloadet og derefter uploadet af folk bag div. facebook sider. Jeg er ved at være godt træt af at sende facebook beskeder om brud på ophavsret, for at gøre det igen dagen efter på en ny facebook gruppe. Mit spørgsmål er om det er muligt at hiv folkene bag grupperne i retten for brud på ophavsretten?

Det bliver mere og mere principielt for mig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Juulsgaard:

Hvordan er man stillet i form af brud på ophavsret på en video på en facebook gruppe?

Jeg har uploadet en video til Youtube, som er ret populær. Den bliver konstant downloadet og derefter uploadet af folk bag div. facebook sider. Jeg er ved at være godt træt af at sende facebook beskeder om brud på ophavsret, for at gøre det igen dagen efter på en ny facebook gruppe. Mit spørgsmål er om det er muligt at hiv folkene bag grupperne i retten for brud på ophavsretten?

Kan du finde frem til personerne/firmaerne bag siderne, kan du kræve både vederlag og godtgørelse for krænkelsen af din ophavsret. 

Har du brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte mig via Not Allowed :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du selvfølgelig ikke finde dig i.

Skriv en PB eller mail til kontakt@juridiskafdeling.dk.

Det koster dig kun et rimeligt honorar hvis vi skaffer dig godtgørelse.

mvh

Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)