Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey aminoer

Kunne godt tænke mig noget feedback på min nye webshop.

Tænker rent udseende, funktionalitet og eventuelle fejl/mangler i jeres øjne.

er gået live, og har haft besøgende.

Folk bliver hængende i snit 2 min.

Shoppen hedder: style queen punktum dk

Orker ikke at google skal indeksere dette opslag. Derfor url på den måde. 

Med venlig hilsen

Nicola 

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

..

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Virkelig ingenting at sige om den? 

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicola, 

Jeg vil gerne sige lidt om din shop.

Fint førstehåndsindtryk hvor man hurtigt kan se, hvad der bliver handlet med. 

Derudover synes jeg, det er flot, hvis den gennemsnitlige besøgstid er 2 minutter. Er der også mange af de besøgende som går til kassen?

Mine forslag: 

For mange produkter på forsiden. Hvis du vil have så mange, så del dem op i flere kategorier: "Mest populære", "Nyeste", "Tilbud". Så kan man hurtigt danne sig et overblik. 


Jeg ville også tænke lidt over dine farvevalg. Farven sort er meget dominerende på din hjemmeside og jeg ville måske gå over i en lidt mere frisk farve, som appelerede til den kvindelige målgruppe: Enten #ebd1de eller #efc8c9 

Jeg ville passe på med at lave den dynamiske slider, som du har nu, hvor billederne skiftede. I stedet ville jeg lave en billede collage og inddrage lidt video, som i stedet ville skabe liv. 



På selve produktsiden vælger du at have 3 billeder ved siden af hinanden på en række, hvilket skubber "læg i kurv"-knappen ned. Pas på med det. I stedet ville jeg have ét billede, med mulighed for at se flere billeder af samme produkt (Pile man kan klikke på) og dermed implementere "læg i kurv"-knappen ved siden af produktet. Det er dumt, at man skal scrolle ned for at finde den. Man skal gerne kunne se den med det samme.

Jeg savner noget mersalg på produktsiden. Hvor er de "relaterede produkter"? Måske mit indlæg om social proof kan hjælpe dig. Her kan du skrive "Andre har også købt" også vise produkterne. 

Kassen der bliver lagt meget fokus på at skulle oprette en bruger eller logge ind. Dette ville jeg fokusere mindre på, da det kan skræmme dine potentielle kunder væk. Størstedelen gider simpelthen ikke til at oprette en bruger. Så mindre fokus på dét og fremhæv "hurtig betaling". Selve checkout-flowet skal være nemt, hurtigt og overskueligt. 

Lige nu virker de "5 trin" som meget og hvad er idéen med at skulle indtaste sin fødselsdagsdato? 

Forsendelse: Fint at der er nogle forskellige muligheder her. 

Betaling jeg ville ikke have "Paypal" som den øverste funktion. Gem den lidt af vejen og lad den stå nederst.


Opsummering
Ok webshop - god start. Der er mange forbedringsmuligheder, men der er potentiale og grundlaget er der helt sikkert. Den mangler lige det sidste touch. 

Du må sige til, hvis jeg skal uddybe noget - jeg hjælper dig gerne. 


 




Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dine konstruktive tips, jeg begynder så småt at gå noget af det efter.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

onpage seo din pagescore altså hastigheden på siden , som bruges en af de vigtige ting hvor din side skal placeres på google er meget lav https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fstylequeen.dk%2F&tab=mobile 

jeg kender slet ikke prestashop cms system men mon ikke der findes billedet plug in der gør siden hurtigere ligesom der er med wordpress  ellers findes der https://kraken.io/

css html fejlene der ved jeg ikke hvordan retter disse fejl men mon ikke der findes plug in tilføjes muligheder 

dette her seo tool siger også der er meget arbejde der kan forbedre siden https://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for din tid og tips Mikael.

Vil give dig ret i at siden halter på SEO delen og at der er meget som stadig kan forbedres.

Det er super fede værktøjer du linker til. Dem kendte jeg ikke, og de er da super nyttige!

Var ikke bevidst om at min side var langsom. Men det vil jeg da helt klart gøre alt hvad jeg kan for at rette op på.

Alt i alt, så tak for at du gad og gå den igennem, og hjælpe med at påpege fejlene. 

Det er altid super fedt med konstruktiv kritik! 

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

"Orker ikke at google skal indeksere dette opslag. Derfor url på den måde. "

Må man være lidt fræk og spørge, hvorfor du ikke "orker" det gratis link, som du kunne have fået hos Amino?

Et link er jo et link, og som nystartet webshop har alt vel værdi?

Derudover vil jeg også gerne komme med lidt feedback:

1) Dit logo. På min skærm (27" 5K-iMac) fremstår dit logo pixeleret, mens resten af shoppen står skarpt og flot. Få derfor lavet et logo i en højere opløsning, som kan bruges til Retina-enheder og lign. Det vil få din webshop til at fremstå mere professionel.

2) Knapper underkategorier. Når jeg f.eks. kigger på kjoler, får jeg en oversigt med underkategorier. "Mini Kjoler" og "Maxi Kjoler". Men knapperne er meget små, og jeg kan næsten ikke se hvad der står på min skærm. Idéen med knapperne er sådan set god nok, så måske de bare skal laves lidt større.

3) Om os-siden. Hvorfor er al teksten lavet som et billede?? Det gør det vanskeligt/umuligt at læse hvad der står, når man er på jeres shop via smartphone. Og det ved jeg af erfaring, at rigtig mange er (henter selv over 50% af min trafik fra Android/iOS enheder).

4) Fragtoplysninger. Det kunne være rigtig fint med en oversigt over laveste fragtpriser og evt. "gratis fragt fra XX kr." - også gerne en lagerstatus inde på selve varen, så man kan se om den er på lager og klar til at blive sendt.

5) Dag-til-dag levering 24/7? Hvad betyder det? Garanterer i 24-timers levering 7 dage om ugen eller hvordan? :-) I skal være forsigtige med at love noget, i ikke kan holde. Som kunde vil jeg jo så bestille en vare om fredagen og forvente levering om lørdagen. Jeg ville nok hellere lave en formulering i stil med "Levering 1-2 hverdage". 

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey thomas.

Mange tak for alt din konstruktive kritik. 

Vil straks gå i gang med at rette, nogle af tingene.

Hvad angår leveringspriser os, så kan man finde dem under vores leveringsbetingelser, samt inden betaling er alle vores leverings muligheder stille op, med priser. 

Samt er det fremhævet ved nederste del af forsiden, at vi har dag til dag levering og gratis fragt ved køb over 499kr. 

Ideen med "om os" som billede, var bare for at få et pænere design, så det ikke bare var sort på hvidt. Er personligt vant til bare at zoome ind på diverse ting på mobilen, hvis jeg vil tættere på. Men giver dig da fuldstændig ret i, at det ikke er optimalt til mobilenheder. Vil vende den  med nogle flere. 

Underknapperne, lader jeg indtil videre også være, da jeg ikke har oplevet noget negativt omkring dem endnu, og kan analysere at folk navigere fint rundt indtil videre. Men tak fordi at du påpeger dette. 

Det med Dag-til-dag-levering-24/7 var en ordentlig brøler, og tanketorsk haha.

Det er nu rettet til hvad der oprindeligt var ideen bag dette. Vi har Dag til dag levering alle ugens 7 dage! Tak fordi at du også påpegede dette.

Grunden til at jeg ikke vil have et link ind til amino, er fordi jeg ikke vil have at når folk googler min forretning, at der så kommer et opslag frem, hvor ejeren spørger din til råd. Det virker som om man ikke har styr på hvad man laver (:

Venlig hilsen

Nicola

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at din webshop er rigtig flot og brugervenlig. Flot og up to date farvevalg! Kender også din leverandører, har selv solgt deres tøj for mange år siden :). Mange gange held og lykke med projektet

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)