Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan jeg begrænse min webhandel til europa?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

god fredag aften Amino!

Jeg har ett spørgsmål omking handel via min webshop. Jeg vil selvfølgelig gerne handle med hele verden en dag, men da jeg er helt ny i faget og ikke har penge til at forsikre mine vare til - primært - Amerika, har jeg besluttet mig for at fokusere på Europa til en start. min spørgsmål er så om jeg kan afgrænse min webshop til europæriske kunder eller om jeg evt. kan fraskrive mig ansvaret over for kunder i resten af verden  (igen primært i Amerika, da forsikringspriserne dertil bliver skyhøje) ved evt. at skrive det i handelsbetingelserne?

Jeg håber at i endnu engang ved gøre mig klogere :)

På forhånd tak!

Kh

Asger 

 

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bestemmer jo helt selv hvem du vil handle med så naturligvis kan du da det :)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Min hjemmeside er på dansk og jeg tilbyder kun fragt i Danmark. Om det er det der skal til for at holde andre lande ude tør jeg ikke sige, men jeg har kun haft ordre fra Danmark i de to år jeg har eksisteret.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg sælger til udland, betaler de selv fragt. De vælger selv, om de vil have forsikring på, og betaler selv.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med mindre du har 5 milliarder kr klar til markedsføring mm, bør du på ingen måde satse på hele verden. I stedet bør du starte i et eller max to lande, og få gang i salget der, og stille og roligt udvide til flere lande efterhånden, som du har råd og ressourcer til dette. 

Hvis du vil ind på markedet, skal shoppen være på det lokale sprog, teksterne skal oversættes, produktteksterne skal tilpasses og oversættes, og markedsføringen skal gøres lokal og præcis. Det er ret omfattende og dyrt...

Så hvorfor ikke bare starte ud med DK, og have fokus på det danske marked, så kan du altid senere hen udvide...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

@sunbao men hvordan sikre jeg mig at, lad os sige en amerikaner ikke shopper løs her fra starten??

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

@KS71 kunne godt være at det kan siges igennem fragt mulighederne :) tak!

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

@designnørden min frygt er bare deres tendenser til at sagsøge for hvad de kan komme til og det ville være en kedelig start. så det er hvad jeg mener, om det mon ville være muligt at udelukke dem, eller måske knytte en kommentar i handelsbetingelser om at vi ikke står til ansvar for non-eu kunder? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du klart skriver, at forsikring vil være på kundens regning, er det ikke et problem.
Iøvrigt betaler jeg også den del, når jeg køber fra USA, fra de fleste firmaer. :-)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)