Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor lang tid gik der før i begyndte at få ordre?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:
tænker også det er bedst dine handelsbetingelser når man køber, åber som pop over og ikke bare sender en over på dem.

Tak for alle rådene.

Her kan du se hvordan analytics ser ud på siden.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor kommer din trafik fra?

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror erjegher er inde på det rigtige med at det kommer an på hvor relevant trafikken er, Google Analytics vil kunne hjælpe dig meget her. Både på organisk og affiliate trafik har vi sider som konverterer 1 ud af hver 1000 besøgende og andre som konverterer 1/5 eller bedre, afhængigt af hvor de kommer fra.

I småtingsafdelingen ville jeg kigge lidt på priser (et projekt vi selv er i gang med): Få fjernet alle de mærkelige priser der slutter på 20/40 øre. Det kan virke utroværdigt at se ting som:

"Always Fresh Chips Maker (2 stks)

DKK 111,20"

Det er i hvert fald en af de ting jeg kigger efter når jeg skal vurdere om en side rent faktisk er dansk eller om jeg kigger på en Google Translate udgave af en anden webshop. Med ovenstående som eksempel ville 109,-, 115,- eller 119,- være bedre.

Udover det (og din pop-up) er det en flot og brugervenlig side.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde du sat Google Search Consol op?

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:

Jeg tror erjegher er inde på det rigtige med at det kommer an på hvor relevant trafikken er, Google Analytics vil kunne hjælpe dig meget her. Både på organisk og affiliate trafik har vi sider som konverterer 1 ud af hver 1000 besøgende og andre som konverterer 1/5 eller bedre, afhængigt af hvor de kommer fra.

I småtingsafdelingen ville jeg kigge lidt på priser (et projekt vi selv er i gang med): Få fjernet alle de mærkelige priser der slutter på 20/40 øre. Det kan virke utroværdigt at se ting som:

"Always Fresh Chips Maker (2 stks)

DKK 111,20"

Det er i hvert fald en af de ting jeg kigger efter når jeg skal vurdere om en side rent faktisk er dansk eller om jeg kigger på en Google Translate udgave af en anden webshop. Med ovenstående som eksempel ville 109,-, 115,- eller 119,- være bedre.

Udover det (og din pop-up) er det en flot og brugervenlig side.

Tak for det, det vil jeg kigge på alt sammen så!

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:
Havde du sat Google Search Consol op?

Nej, jeg ved faktisk ikke lige hvad det er, må jeg hellere lige Google.

Tilmeldt 2. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Din shop har nogle utrolig lange svartider. Der tager 4-5 sekunder hver gang jeg skifter side eller lægger noget i indkøbsvognen.
Kunderne er ikke særlig tålmodige, så en del kunder på den konto.

En dansk shop, som kun modtager Visa- og MasterCard?
Ved godt at de fleste kan betale med Visa-Dankort, men det ville give mere tillid, shis der var et Dankort-logo (som du ikke må vise fordi du har fravalgt en indløsningsaftale med Nets).

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

simonph:

erjegher:
Havde du sat Google Search Consol op?

Nej, jeg ved faktisk ikke lige hvad det er, må jeg hellere lige Google.

Det hed Google Webmaster Tools før i tiden, men nu Google Search Consol. Det er et must at have og gratis.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

MicroTec:

Din shop har nogle utrolig lange svartider. Der tager 4-5 sekunder hver gang jeg skifter side eller lægger noget i indkøbsvognen.
Kunderne er ikke særlig tålmodige, så en del kunder på den konto.

En dansk shop, som kun modtager Visa- og MasterCard?
Ved godt at de fleste kan betale med Visa-Dankort, men det ville give mere tillid, shis der var et Dankort-logo (som du ikke må vise fordi du har fravalgt en indløsningsaftale med Nets).

Hvor ved du fra, at nogle fravælger en webshop fordi de ikke tager imod det rene Dankort

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)