Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er webshoppen god nok?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 34
Fra  billigesokker.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen,

vi har en webshop der sælger sokker - billigesokker.dk

Vi sælger egentlig Ok, men kan godt bruge noget sparring på, hvad der evt kunne opdateres på siden for at gøre bruger oplevelsen endnu bedre :-) Jeg er ikke så skarp i det tekniske, og denne verden er ret ny for mig.

Som tak for hjælpen giver vi 10% rabat på køb af sokker :-)

Tak for hjælpen.

Mvh

Allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså en meget overskuelig hjemmeside helt bestemt! 

Der kan godt gøres noget ved det grafiske og designet på siden, så den ser lidt mere moderne og stilren ud. Evt billederne i siden bliver lidt mere skarpe.

Men ellers en rigtig fin shop. 

Men nu ved jeg da hvor jeg skal købe billige sokker fremover ;)

/Mathias

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan 

Der er noget der ikke rigtigt fungerer når man skal vælge størrelse. Jeg kan se at i forsøger at kommunikere at man skal gå til bunden for at vælge størrelse, men dette er bestemt ikke brugervenligt.

Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 34
Fra  billigesokker.dk Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

mange tak for respons.

Denne del er jeg helt enig med dig i :-)

Hvis du sender med en mail på hej@billigesokker.dk, skal jeg sende en mail retur med en rabatkode til dig, som takt for hjælpen.

.. og så skal du da være mere end velkommen til at købe dine sokker hos os :-)

Mvh

Allan

Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 34
Fra  billigesokker.dk Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

mange tak for respons.

Har faktisk tænkt over dette flere gange og på hvordan det kan gøres smartere, men når man sidder med det hele tiden, syntes man jo bare det fungerer... derfor fedt lige at høre fra folk, som kommer ind første gang...og deres oplevelse af det..

Hvis du smider mig en mail på hej@billigesokker.dk sender jeg dig en rabatkode til brug på shoppen, som tak for hjælpen.

Mvh

Allan.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

fin shop - men det undrer mig at hvis jeg går ind på "mønstrede sokker" så kan jeg ikke læse hvad sokkerne er lavet af. Generelt savner jeg produktinformation når jeg trykker på en sok - jeg er godt klar over at der muligvis ikke så meget at skrive om hver sok :-) I outlet har I et produkt "farve, lilla" som godt nok ligner nogle strømpebukser, men det skulle I måske skrive, og igen hvilket kvalitet/tykkelse de er lavet i.

Og så selvfølgelig hvad andre har skrevet om at det virker lidt underligt når man skal bestille at man så skal vælge størrelse nedenunder

Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 34
Fra  billigesokker.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marwe,

God pointe - der er der helt sikkert plads til forbedring, tak for responsen :-) Dette er noget vi straks vil kigge på!!

Hvis du sender mig en mail på hej@billigesokker.dk, sender jeg dig en rabatkode til brug på shoppen, som tak for hjælpen :-)

MVh

Allan

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Super lækker shop. Jeg skal dog lige vænne mig til at man ikke kan klikke ind på produkterne, måske skulle der indsættes noget information ved produkterne angående vask, materiale og oplagt brug. :)

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

seo delen er meget der skal rettes på jeg har ikke kunne finde udad hvilken cms det er

side er sat til engelske det skader lidt rank sæt det til dansk der skal stå da her <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" lang="en" xml:lang="en">

billeder du gør brug nærmeste alle billeder en titlen der mangler alle tjekkede billeder al tekst 

du gør ikke brug h2 på siden jeg kunne ikke finde det brug det , det er underoverskrifter et emme og overskrifter engang hver side h1 og brug gerne alle de andre tekst typer lidt mindre vigtigt h3 h4 h5 h6 , blog er også en god ide til at øge teksten indhold på siden der kan du skrive nyheder og tips omkring sokker husk bare h1 h2 h3 med mere og lav tekster gerne mindst på 500 ord eller mere 

jeg forstår ikke cms men der mellemrum koderne det gør der er en lav tekst rotering set html på siden og der er css fejl og htlm fejl også siden men det er der nok ikke meget at gøre kun hvis vælger nyt cms system tror jeg  , da jeg kender ikke cms men jeg fik wp-rocket.me og autoptimize wordpress plug in  der laver koder sammensat og der speeder op på hjemmesidens fart 

siden fejler generelt hele gennemgående med meta titler og meta beskrivelser anbefales 40-60 tegn titlen og aldrig over 68 tegn meta beskrivelsen 120-160 tegn  

speed på sidens hastighed der fejler sidens pagescore sammen med css fejl https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/  som jeg  ikke ved ikke hvordan rettes med du kan du kan bruge https://kraken.io/ og få mere speed siden de andre fejl ved jeg ikke hvordan retter som google anbefaler.

siden har ikke et godt del like sociale medie der er det vigtigt med facebook del og like og google plus og jeg kan ikke se en firma facebook side 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det er en meget fedt og simpel webshop.

Godt klaret!

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)