Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Your Sneaks IVS søger CEO

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Vi er to unge fyre der har startet Your Sneaks som er en online portal der giver butikker og private muligheden for at sælge sneakers (www.yoursneaks.dk). Desværre er der ikke meget aktivitet på siden, hvilket skyldes at vi desværre ikke har evnerne til at drive dette, som vi ellers håbede oprindeligt. 

Vi har skudt mange penge og meget tid i projektet og ser stadig stort potentiale, derfor giver vi ikke op - men søger en der tror på det i samme grad som os og som har evnerne til kunne få sat gang i Your Sneaks. 

Hvis vi finder den rette vil vi forsøge at finde en løn der påvirkes af omsætning samt en del af virksomheden. Vi er åbne på dette område. 

Hvis det har interesse eller du har spørgsmål, så kontakt os på peter@yoursneaks.dk eller +45 42 72 16 77. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er i kommet på den ide?

Hvor har i fundet behovet?

Eventuelt bør i vedhæfte jeres forretningsplan.

Fra Thisted
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Vi kiggede først og fremmest på facebook gruppen "SNEAKERMARKET - Denmark" som har 71.702 medlemmer og super meget aktivitet. Efter det har vi været på DBA hvor der kommer 7.888 hits frem, ved at søge på sneakers og 9.810 ved at søge det på Trendsales. 

Da vi opdagede at der også var fysiske events som SNEAKER BANQUET, valgte vi at prøve at gøre noget ved vores idé.

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har været inde på jeres side og jeg synes den er rigtig flot .

Men når nu i søger SEO og opmærksomhed, kunne i starte med en lave en underside som hedder "OM OS" fordi jeg ved seriøst ikke hvad jeres side går ud på udover jeg ser en hel masse sko . Og så var der en side hvor i skrev om en kultur ... Sjovt da jeg så det blev jeg meget interesseret i vide hvad den kultur handler om . Men der er næsten ingen oplysninger og forresten i burde også have betingelser , jeg ser det som en vigtig ting så man kan forholde sig til handles forretning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)