Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Zoroz.dk - leverandør søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Løjt Kirkeby
Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Sagen er den at jeg er i fuld knald med at starte webshop. Så jeg kan lige starte med at fortælle alt det jeg indtil videre har nået. 

Jeg er først og fremmest kommet med i Young Business Talent Aabenraa, som tilbyder mig kontor, hjælp til hjemmesider, økonomi etc. Derudover har jeg lavet en detaljeret forretningsplan, som jeg skal kører efter (virksomhedslancering er lige nu 1. okt.). Der er styr på alt i forhold til kapital, så det eneste jeg mangler nu, er en enten dansk eller udenlandsk leverandør der kan levere det jeg skal sælge. 

Jeg har søgt forgæves både herinde, på flere forskellige facebook grupper, på alibaba.com og kan ikke finde noget der matcher pris og kvalitet. Her er hvad jeg vil sælge:

 

Håber inderligt at der er nogen som kender en, der kender en som kan hjælpe. Det ville jeg sætte stor pris på. :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mangler en leverandør, men hvor er det så du har billederne fra?  Antager det er en leverandør og ikke en producent du søger?

Prøv evt at tage på en af de internationale tekstil / modemesser, her vil du sikker kunne finde en leverandør.

 

Fra Løjt Kirkeby
Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Billederne er bare et udgangspunkt

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Asger Holst Jensen:
Billederne er bare et udgangspunkt

Øhh så må der jo være noget der producere det du søger.   Men hvad med som sagt at tage på international sko, tekstil eller modemesse.

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Karsten Sønderup

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)