Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anmeldelse på Facebook.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Michael. Det må prøves

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mort1287

Hvad med at tage anmeldelsen som en mand.. Det er bare en anmeldelse ud af mange. So what, man kan ikke kun have gode anmelderser, der vil altid komme en enkelt eller 2.. 

Derudover aner du jo ikke, om personen anmelder dig, og dit firma for et familiemedlems, som har haft en træls oplevelse, men ikke er på facebook, og har fået personen til det..

Så kom videre, istedet for at gå for meget op i stolthed.. :-) Bare min mening

Ps. Jeg har tit anmeldt firmaer på facebook, for den gamle, da han ikke er så god til computer. Både gode og dårlige anmeldelser..

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har absolut ikke noget at gører med at tage det som en mand. Ja jeg går utroligt meget op i det jeg laver og det går mig på at få en dårlig anmeldelse på dag 1 uden en kommentar fra en jeg ikke kender. Jeg skrev en meget sød besked til brugeren og hun har blot blokeret mig.
Mit største problem er dog at jeg tror det er chikane fra et andet værksted, da jeg idag har fået at vide at de åbenbart gør det i at få deres kunder til at anmelde andre dårligt. Hun er nemlig kunde der og har også smidt en 2 stjerner til et andet værksted i byen.

Når ikke mere snakkeklub 😂😜
Ville egentlig bare gerne have svar på mit spørgsmål hvilket jeg har fået.
God aften alle sammen

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der skal desværre 10 gode til at dække over en dårlig, og desværre er der altid nogen der vil skrive dårligt om nogen uden grund. Men sådan er internettet desværre.

Tilgengæld er det jo tydeligt at de fleste har en meget positiv oplevelsel

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)