Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille nystartet virksomhed, hvad er værd at bruge penge på markedsføringsmæssigt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en lille nystartet virksomhed (2 måneder) der sælger tøjstativer. Pt. Jeg har en hjemmeside og en fysisk butik, som jeg nok lukker om et par måneder. Og er på de sociale medier: facebook, instagram og pinterest.

Jeg bruger penge på facebook markedsføring, så jeg kan få nogle "likes" til min facebook side. 

Jeg har oprettet nogle annoncer på dba, og har derigennem fået nogle henvendelser, så overvejer at smide 500 kr. pr. måned så jeg kan markedsføre igennem dba. 

SEO mæssigt halter min hjemmeside, så jeg tænker også at bruge nogle penge på adwords, og senere seo optimere hjemmesiden ordentligt. 

Er der andre markedsføringsmæssige tiltag, i tænker jeg skal gøre mig, eller bruge penge på? Har i nogle tips/tricks? Evt. links til nogle artikler eller bøger med guldkorn? 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Jeg tror - desværre - ikke, der findes bøger med såkaldte "guldkorn" - en ting kan virke for mig, men være ubrugeligt for dig; og omvendt! Det handler om, du skal finde, hvad der virker for dig og din virksomhed.

Har du været i medierne? PR er glimrende, gratis markedsføring, som du med fordel kan benytte dig af. Det vil jeg klart anbefale dig at stifte bekendtskab med; hvad er den unikke historie ved din virksomhed? Få den ud til journalisterne. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

med tøjstativer og oppe mod en række kendte leverandører uden tvivl, så tror jeg der skal fysiske besøg til hos tøjkæder og individuelle tøjbutikker hvis det skal lykkes

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.jacobkehl.com Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget enig med John.

Dit produkt er formentlig bedre på nogle parametre end dem der ellers står rundt omkring, og det skal du naturligvis ud og fortælle dine kommende kunder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)