Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook Annoncering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er ved at eksperimentere med at lave Facebook annoncering, men har dog lige et spørgsmål.

På mange hjemmesider står der at det er meget vigtigt at sætte sig et mål når man laver annoncer. Det kan jeg selvfølgelig godt forstå, men hvor stort et mål skal man sætte - hvad skal man regne med hvis man smider 10.000 kr. i det, men over en længere periode?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Hvad du får ud af 10.000,- afhænger meget af, hvordan du annoncerer. Booster du opslag? Promoverer du din side eller website? Osv....

Men som udgangspunkt kan du altid se, hvor mange personer du vil nå, eller hvor mange likes du vil få for xx kroner. Facebook giver dig en estimeret oversigt over, hvad du kan forvente. Eksempelvis: Du booster din side for 2.500 om dagen i 2 dage, hvilket måske giver dig 250-700 likes... You get the point. :-)

Det er så derefter arbejdet kommer, hvor du skal få det meste ud af dine opnåede resultater. Det handler jo om at bl.a. øge konverteringsraten på siden side eller hurtigst muligt få lokket folk over på din side, hvis du f.eks. har en webshop.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Tusind tak for dit svar. Det gav virkelig mening, mange tak.

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina,

Du skal være velkommen til at smide mig en mail, hvis du har nogle spørgsmål og/eller hvis du stadig tumler rundt med din annoncering :-)

/ Lasse

Web: www.vimeso.dk

Mail: lasse@vimeso.dk

Christina.nielsen:

Hej Amino

Jeg er ved at eksperimentere med at lave Facebook annoncering, men har dog lige et spørgsmål.

På mange hjemmesider står der at det er meget vigtigt at sætte sig et mål når man laver annoncer. Det kan jeg selvfølgelig godt forstå, men hvor stort et mål skal man sætte - hvad skal man regne med hvis man smider 10.000 kr. i det, men over en længere periode?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)