Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med kritik af en ny webshop - Monsoon.nu

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det et specifikt billede ?

Jeg kan ikke umiddelbart finde denne fejl...

Tilmeldt 16. Jan 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fedt projekt. Bæredygtighed og genbrug er bestemt oppe i tiden ☺️

Jeg har testet lynhurtigt på en mobil (begrænset tid ☺️)

På forsiden er der vist en række produkter. Klikker jeg på et af dem, kommer jeg til en blank side under hoveddomænet (http://www.monsoon.nu/vaegreoler), ikke en side under /dk/ (http://www.monsoon.nu/dk/vaegreoler) som jeg ville komme ind på via menuen.

Jeg glæder mig til at følge med i fremtiden for projektet, så skriv gerne lidt om det herinde en gang i mellem ☺️

Fra København
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu fixet Smile Yes

Ja, skal også bruge en del tid på at fotografere møblerne ind i forskellige dele af et hjem.

Lidt inspiration til kan man jo altid bruge Cool

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

okay side jeg kan ikke finde udad hvilken cms system i kilde koden , så hvilken cms er det ?

Tekst er jo godt seo , det er bare hvordan det placeres på siden sæt det nederste siden

jeg kan tælle forsiden 713 ord men du glemmer næsten helt tekst undersiderne de øverste i menuen er også vigtige så lave mere spredt tekst siden igennem jeg kan tælle denne siden her http://www.monsoon.nu/dk/boligtilbehoer  263 ord sæt gerne 500 ord alle de øverst links placere den tekst nedenunder produkter også der 

hvorfor den underside næsten lige så meget tekst er jo fordi læs fordi den læser varene på siden og den tekst ses jo ikke , derved læs mere forklare hvordan shoppen tekst kan fordeles mere uden det virker overvældende med tekst 

Nu da skriver godt tekst forsiden vil jeg dog anbefale et installere Wordpress på siden det vil hjælpe mere opad google at skrive jævnligt nyheder end kun tekst forsiden og du kan vis dette cms system tillader Wordpress lav læs mere på forsiden videre til bloggen derved kan du skære lidt ned tekst der ses men have mere tekst forsiden interne links tæller jo også som tekst 

en tidløs klassikere er den største tekst siden og der er h2 , du har slet ikke et eneste h1 på forsiden det er stor seo fejl , jeg kan se består punktet med h2 og h3 så det er bare at optimere med en enkle h1 siden gerne med et dine kerne ord i den h1 titlen 

titler google er generelt siden igennem for korte det optimale er 60 tegn og 120 til 160 tegn flere af meta beskrivelser er for lange over det ideel forsiden er 167 tegn og titlen forside ok med de 45 tegn 

billeder flere nogle mangler al tekst til billeder og rigtige mange mangler titler på billederne på siden,

facebook open graph på siden derved kan du nemmere dele indhold på facebook

få gerne del likes knap facebook vis dit cms tilbyder dette 

få google plus på siden aller bedste del og følge google plus det betyder meget i seo 

få SSL Certifikat på sidens url det giver meget i seo og folk kan handle mere sikkert på siden og google anbefaler det 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
okay side jeg kan ikke finde udad hvilken cms system i kilde koden , så hvilken cms er det ?

Det ser ud som en Magento

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Niels Henriksen:

Mikael christiansen:
okay side jeg kan ikke finde udad hvilken cms system i kilde koden , så hvilken cms er det ?

Det ser ud som en Magento

Wink Ser hvad trådstarter bl.a. skriver i sit første indlæg "  Webshoppen er Magento, da der skal kobles flere sprog på over tid, men lige nu skal jeg lige have styr på hvordan indtrykket er på folk."

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Niels Henriksen:

Mikael christiansen:
okay side jeg kan ikke finde udad hvilken cms system i kilde koden , så hvilken cms er det ?

Det ser ud som en Magento

Wink Ser hvad trådstarter bl.a. skriver i sit første indlæg "  Webshoppen er Magento, da der skal kobles flere sprog på over tid, men lige nu skal jeg lige have styr på hvordan indtrykket er på folk."

Ja... man skal ikke sidde herinde for tidligt på dagen :D
Fra København
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

okay side jeg kan ikke finde udad hvilken cms system i kilde koden , så hvilken cms er det ?

Tekst er jo godt seo , det er bare hvordan det placeres på siden sæt det nederste siden

jeg kan tælle forsiden 713 ord men du glemmer næsten helt tekst undersiderne de øverste i menuen er også vigtige så lave mere spredt tekst siden igennem jeg kan tælle denne siden her http://www.monsoon.nu/dk/boligtilbehoer  263 ord sæt gerne 500 ord alle de øverst links placere den tekst nedenunder produkter også der 

hvorfor den underside næsten lige så meget tekst er jo fordi læs fordi den læser varene på siden og den tekst ses jo ikke , derved læs mere forklare hvordan shoppen tekst kan fordeles mere uden det virker overvældende med tekst 

Nu da skriver godt tekst forsiden vil jeg dog anbefale et installere Wordpress på siden det vil hjælpe mere opad google at skrive jævnligt nyheder end kun tekst forsiden og du kan vis dette cms system tillader Wordpress lav læs mere på forsiden videre til bloggen derved kan du skære lidt ned tekst der ses men have mere tekst forsiden interne links tæller jo også som tekst 

en tidløs klassikere er den største tekst siden og der er h2 , du har slet ikke et eneste h1 på forsiden det er stor seo fejl , jeg kan se består punktet med h2 og h3 så det er bare at optimere med en enkle h1 siden gerne med et dine kerne ord i den h1 titlen 

titler google er generelt siden igennem for korte det optimale er 60 tegn og 120 til 160 tegn flere af meta beskrivelser er for lange over det ideel forsiden er 167 tegn og titlen forside ok med de 45 tegn 

billeder flere nogle mangler al tekst til billeder og rigtige mange mangler titler på billederne på siden,

facebook open graph på siden derved kan du nemmere dele indhold på facebook

få gerne del likes knap facebook vis dit cms tilbyder dette 

få google plus på siden aller bedste del og følge google plus det betyder meget i seo 

få SSL Certifikat på sidens url det giver meget i seo og folk kan handle mere sikkert på siden og google anbefaler det 

Hej Mikael

Som de andre skriver er det en Magento webshop.

Mange tak for input.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels:

Hej Mikael

Som de andre skriver er det en Magento webshop.

Mange tak for input.

jeg kiggede lidt meget i kilde koden , jeg er bare meget passioneret kigge mest der man kan se meget hvordan siden er opbygget der og overså så det du skrev i indlægget 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Niels 

Generelt en nydelig og overskuelige webshop som du har fået stablet på benene. Rene farver, som går i rigtig fint samspil. 

Jeg undre mig dog lidt over brugen i slideren på forsiden. Du benytter et fritlagt produktfoto, som dernæst er centeret. Uden yderligere call to actions eller lignende. Dine forsideslider er en meget stærkt kommunikator på din webshop, så du bør måske overveje at bruge denne lidt mere strategisk. Et billede af et, eller flere, af dine produkter i en hverdags situation med kunden i fokus ville virke langt mere tiltalende og sælgende. 

Held og lykke med det :-) 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)