Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Clickbank, Emailmarketing.. Sæt igang!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Er der nogen her der bliver Clickbank og selvfølgelig også tilhørende emailmarketing? (det spørgsmål er sikkert blevet stillet mange gange)

Jeg så et webinar igår aftes, fra clicbank og de nævnte nogen med interessante ting.

Deres session handlede om hvordan de gik fra $0 til $291.000 på én måned. Det skal selvfølgelig siges, det her makkerpar har årevis af erfaring og de rigtige værktøjer, til netop at få dette her beløb ind på kontoen. Men som altid, får de hele situationen og processen, til at lyde meget nem/lige til.

De handlede om Instagram som den eneste traffikkilde. De havde faktisk fået hele 82.000 emails ind på deres aweber - targeted emails, vel og mærke. Deres måde at generere disse emails på var helt genialt.

Hvis der er nogen derude, der sidder og brænder inde med, hvad I netop gør, for at sælge digitale produkter, tøv endelig ikke med at lære fra jer og smid en lille besked om hvad i gør, samt hvad der virker lige nu for jer.
Evt. også hvad sidder i benytter til opt in/email service.

Det vil være super interessant at høre om. (for mig i hvert fald). 

Kan i ha´ det.

KS

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Mailchimp til at udsende nyhedsbreve - det fungerer fantastisk!

Jeg vil anbefale dig at begynde indsamlingen af email-adresser så tidligt som muligt - og så send med tilbud osv., afhængig af hvad dit produkt er. 

Personligt er min hjemmeside en jobportal for unge mennesker, og jeg udsender derfor de nyeste jobannoncer ud til de indsamlede mailadresser. Det giver mig meget trafik fra de folk, der klikker ind på mit site via nyhedsbrevet.

Held og lykke med email-marketing!

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

I teorien er det simpelt nok. Du finder et produkt, du ved der er marked for. Så laver du et produkt til dette marked, bygger en mail liste op med gratis guides og andet guf, og ind i mellem knalder du en mail afsted med dit affiliate produkt. Alt efter, hvor godt dine andre produkter har været (altså gratis ting til email modtageren), og deres behov, så køber de.

Den med Instagram tror jeg kunne virke vildt godt med enten vægttabs programmer eller bedre endnu, træningsprogrammer. Kræver også, at man kan lave en populær instagram konto for at få folk hen og hente det gratis produkt man tilbyder for deres email.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja simpelt nok.

Jeg så dem tage fat i de her instagram kontoer og få billigt målrettet traffic, ved som du selv siger tilbyde dem et gratis produkt osv.

Men derefter sendte de "kun" 5 emails hvor den sidste var salgs emailen.

Fordi Instagram er lige præcis hvad det er, er der jo ufatteligt god målrettet trafik, til lige præcis hvad man sælger. Men specielt fitness niche, vil jeg tro vil være god, da facebook/Twitter er mættet af den slags.

Er det noget du er frisk på at arbejde sammen om, at finde ud af?

Du kan vel ikke sige nej til $291.000 på en måned ? (Spøg til side)

Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for råd Kasper.

Er det kun dansk email marketing du laver? Og lever du af det?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kun dansk, ja - dog har jeg hjulpet en kammerat, der har en international webshop.

Jeg lever ikke af det, nej.

Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay.

Er det selvlært e-mail marketing? Eller har du ligesom haft nogen eller noget at holde dig til?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst en masse omkring det, og efterfølgende har jeg prøvet mig frem. Bemærk dog, at jeg på INGEN måde er en e-mail-marketings-guru eller ekspert, jeg har bare selv gjort det meget. 

Martin Thorborg har lavet mange gode videoer om. Han berører emnet i mange af sine foredrag, samt i hans bog - jeg vil klart anbefale dig, at lære lidt af ham - det har jeg gjort ihvertfald, og det har virket fint indtil videre. :-)

Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak for info Kasper.

Hvis du føler der er noget jeg kan lave for dig, i form af gratis arbejdskraft, (der har noget med emnet at gøre selvfølgelig), må du gerne sige til. Sender gerne cv og relevant information.

Ellers må jeg igang med at læse kan jeg høre.

Tak

Ks

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da fantastisk. Man kan altid hjælpe hinanden.

Du skal være velkommen til at skrive her, hvis du har lyst.

Jeg kan også kontaktes på mail: kasperfriis@jobtilunge.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)