Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skarpe øjne søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har igennem 3 år haft 3 webshops med et enkelt brand. Ville tage flere nye varer ind, så for 2 måneder siden omdøbte jeg siderne til: www.cphbliss.dk, -.se, og -.com. Årsagen & logikken var, at det var 3 rigtig gode, velbesøgte butikker med flot konvertering, så nu ville jeg udvide universet og præsentere kunderne for flere fede ting. 

Alle redirects etc. er lavet, så juice ikke gik tabt og teknisk/seo skulle være top. Både .dk og .se er nogenlunde ok - men kun nogenlunde. For I forhold til før, er der væsentlig flere, der forlader kurv. Skrækscenariet er dog .com, der har tabt voldsomt i både traffik og salg. Er bange for, at jeg har smidt barnet ud med badevandet. 

Det mest mystiske er, at jeg har Adwords på .com og de gav rigtig godt før - nu har annoncerne ikke genereret ét salg i 2 måneder. Adwords fungerer fint på .dk og .se og genererer salg - men ikke så mange som før.

Har ringet til Google Adwords og alt ser ud til at være sat rigtigt op.

Er dette bare en lærestreg i, ikke at lave noget om, når det fungerer og er godt? Se, det er jo en både irriterende, indskrænket & ringe konklusion, men lige nu er det desværre dén, jeg tyer til, for jeg kan ikke finde flere væsentlige pointer. 
Hvad siger I, Aminoer? I plejer at være gode til at spotte med jeres skarpe, kritiske øjne. Hvad ser I her?

Tak til jer og god aften.

Mvh Tine

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine

Har der været andre ændringer såsom, ændringer i sortiment, priser eller nye konkurrenter på markedet? Har du ændret tekstindholdet? Har du ændret CMS

Rent visuelt finder jeg din webshop ganske tiltalende. Den er overskuelig, og ganske moderne af udtryk. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

flot side Smile

jeg kunne ikke se kilde teksten en xxl site det får siden nemmere indekseret nye produkter på siden

din forside meta titlen den er alt for lang 75 tegn derved bliver siden dårligere indekseret i google hold det gerne på 60 tegn 

meta beskrivelsen kun 93 tegn anbefales udnyt de 160 tegn og mindste antal tegn 120 tegn 

flere billeder tjekket mangler al tekst og titler tags på dem 

jeg vil anbefale cvr nummer i fodnoten det giver mig mere tryghed at handle hos jer.

facebook open graph derved få delt din bedre på facebook du bestemmer hvordan linket ser ud der deles og flere andre småfordele 

jeg vil anbefale google plus på siden 

brug mere i teksten en overskrift h1 og underoverskrifter h2 og teksten h3 h4 h5 og tyk skrift brug det også på siden

er der sammenhæng 301 til alle produkterne 

er det samme tekst som før 

er der anden teksten siden nu

har du husket oveni google site mape så siden indekseret hurtigt igen du jo hellere ingen xxl site og der ligger også problemer der længere tid om på ny indekseres 

adwords kan du godt tabe score når man ændre siden den er jo nye så hvis før havde site links så er der chance de findes på adwords 

den står jo også i google busisne mape side hvis havde sådan en før , ny side kan være stort arbejde og kræve mange kræfter 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ry
Tilmeldt 20. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Fra  lansky.dk Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på at de 3 gamle sider faktisk redirecter til din nye side?

Selvstændig med affiliate og webshop ved lansky.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

tjekket siden links den er svag og svage sider er det især teksten på siden og da svage sider er svære indekseres få links til siden https://majestic.com/reports/site-explorer?q=http%3A%2F%2Fcphbliss.dk&oq=http%3A%2F%2Fcphbliss.dk&IndexDataSource=F 

jeg kan se der du har rette linket korrekt 301 siden der , jeg kan dog ikke se om mod korrekt produkter 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon - tak for dit svar og roser. Ja, der er lagt mange nye varer/priser/tekst på, så der er masser af nyt. Ingen nye konkurrenter til Poo-Pourri. Tak for din feedback. Mvh Tine

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten. Det skulle spille max og været klaret via G. Webmaster. Så ja, det ser sådan ud. Tak for din feedback og din tid. Mvh Tine

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Tusind tak for dit særdeles uddybende svar og smukke roser. Det er jo virkelig mange punkter og muligheder for forbedring og fejlfinding. Tusind tak for dit skarpe øje. Jeg går straks videre med det. God aften til dig og TAK! Med venlig hilsen Tine

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)