Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyuddannet med en Bachelor i Digital Konceptudvikliing søger virksomhedspraktik!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Jeg tænkte at ville afprøve mine muligheder her på Amino i jagten på en virksomhedspraktik. 

Lidt om selv. 

Jeg hedder Philip, er 29 år og bor i Ringsted. Jeg blev færdiguddannet med en bachelor i digital konceptudvikling, januar 2016. 
Min uddannelse spænder over et bredt område, og området online kommunikation og markedsføring er det jeg synes er meget spændende. 
Jeg bruger meget af min tid, på at følge med i hvad der rør sig inden for online markedsføring, samt SoMe. Det er områder der hele tiden er i udvikling, hvilket er en udfordring men også det jeg finder interessant. Derfor forsøger jeg også min viden omkring digitale medier, sociale medier og online marketing.
Under uddannelsen var jeg i praktik hos webbureauet Orango, og arbejdede her bl.a. med content marketing på der sociale mediekanaler såsom Facebook og Twitter. jeg stod også for, at forbedre og optimere et social marketing koncept til SME markedet med henblik på at udarbejde leadskabende konkurrencepakker til f.eks. restauranter, frisører, cafeer mv. 
Opbygning af erfaring indenfor områderne online kommunikation og marketing samt SoMe (social media marketing) er noget jeg rigtig godt kunne tænke mig at blive endnu skarpere til og herved forbedre mine kompetencer indenfor.
 
Som person er jeg tålmodig, og arbejder koncentreret og målrettet med de arbejdsopgaver der skal løses. Jeg sætter også stor pris på, at være en del af et godt team hvor du har muligheden for, at kunne spare med hinanden, opnå ny viden så man udvikler sig samt at hjælpe hinanden hvor man kan. 
Håber at der sidder og kunne bruge en som mig, eller kender nogen som evt. kunne være interesseret. 
Med venlig hilsen. 
Philip Koralage 
Tlf: 22 59 32 65 
E-mail: phil_k1@hotmail.com
Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har glemt at nævne, at virksomhedspraktikken jeg søger er ulønnet og er på en varighed af 4-uger.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)