Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Placering på Google, skift hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg er okay tilfreds med min placering på google hvis man søger på fx ' Fotograf Fredericia ' Eller ' Fotograf i Fredericia ' Så skulle min hjemmeside gerne kommer på side 1, det gør den hvert fald hos mig. :-) 
Min side er : www.fredericiafotografen.dk 

MEN, jeg er en smule træt af mit design, jeg vil gerne have noget mere klassisk og enkelt, hvis jeg river min side ned og bygger den op og forenkler den en del, så ryger jeg vel en del tilbage i googles søge felt? :/ 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan skifte til et andet theme uden at det kommer til at påvirke din placering. Ændrer du på urler bør du lave en redirect fra gammel url til ny. Særligt hvis du har backlinks til dem. Der findes plugins til wordpress hvor du kan gøre det.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 25
Fra  TVTVTV Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på mange forskellige ting. Men hvis du sætter din nye template rigtigt op og hvis du bibeholder den samme tekst og måske endda tilføjer en smule mere på den nye template så burde du blive hvor du er i Google pt. Et par flere relevante links eksempelvis fra sider som den her http://www.fotograf-priser.dk ville også hjælpe på din placering i Google.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan jo sætte lidt ekstra teksten siden , der er en del siden der kan forbedres på siden så der er mange muligheder siden kan stige meget 

få google plus på siden og facebook , jeg har brugt denne her til se mine fejl http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering/ 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil egentlig gerne have fuldstændigt nyt design, altså slette hele molevitten også starte fra bunden. 

Jeg vil gerne have en super simpel, overskuelig side, som har en menu i toppen, også skal start siden ellers være billeder med fx ' Portræt ' ' Børn ' ' Bryllup ' osv... 
Så man kommer ind til et galleri til at starte med og trykke sig ind på den kategori man gerne vil ind på og se flere billeder. Så en menu knap som hedder priser, kontakt og Om, andet tror jeg faktisk ikke jeg vil have. 

Men teksten bliver nok bare minimal, og grunden til jeg har lavet en lang kedelig tekst om mig selv fx, er at jeg gerne ville have tekst på for at komme op på google, og jeg kan da også mærke det har givet mig nogle kunder den vej igennem, MEN, jeg syntes bare ikke siden er så flot. :/ 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim 

Hvis du har nogle værdifulde placeringer som du har arbejdet på at anskaffe dig, så skal du selvfølgelig gøre alt hvad du kan for at bibeholde disse. Dette kan du helt lavpraktisk gøre ved at lave klassiske 301 redirects. Med disse fortæller Google at indholder der førhen lå på side X nu ligger på side Y. Her er det selvfølgelig vigtigt at du bibeholder samme indhold til en start, såfremt indholdet er af høj kvalitet jf. den søgning du ligger højt på. 

Hvis du ønsker en helt ny menustruktur, kan det selvfølgelig blive en udfordring. Her vil et godt råd være at prøve at forsøge at ramme nogle af de samme menupunkter alligevel, hvis du har nogle særlige søgninger der giver virkelig god mening for dig. 

Du skal ikke være nervøs i forbindelse med et redesign, hvis du bibeholder samme indhold, samt URL struktur. Så kan vi rent lavpraktisk blot gå igang med designet, hvis det altså er i samme CMS du påtænker at udarbejde din hjemmeside på ny. 

Smid mig endelig en mail hvis du søger noget assistance eller sparring omkring ovenstående. Vi gør dette adskillige gange ugentligt på vegne af kunder :-) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bødker:

Jeg vil egentlig gerne have fuldstændigt nyt design, altså slette hele molevitten også starte fra bunden. 

Jeg vil gerne have en super simpel, overskuelig side, som har en menu i toppen, også skal start siden ellers være billeder med fx ' Portræt ' ' Børn ' ' Bryllup ' osv... 
Så man kommer ind til et galleri til at starte med og trykke sig ind på den kategori man gerne vil ind på og se flere billeder. Så en menu knap som hedder priser, kontakt og Om, andet tror jeg faktisk ikke jeg vil have. 

Men teksten bliver nok bare minimal, og grunden til jeg har lavet en lang kedelig tekst om mig selv fx, er at jeg gerne ville have tekst på for at komme op på google, og jeg kan da også mærke det har givet mig nogle kunder den vej igennem, MEN, jeg syntes bare ikke siden er så flot. :/ 

hvis gene simple indgang og synes for meget tekste  forsiden om jer med mere er det en god ide at bloggen på undersiderne  de sider kommer folk ikke ind fra meget , men interne links til forsiden og sider du ønsker op og ved et par gange blog vil du ping siden opad , du laver sider kontakt galleri om jer statisk og laver bloggen kun er et links fra forsiden og derved kan man have meget tekst  siden og beholde placeringer okay , da man ikke kommer udenom tekst er noget af det vigtigst for at få organiske trafik til sin side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)