Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook boost - effekt forsvundet efter en redigering

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi havde boostet vores opslag af en facebook konkurrence med ret godt resultat (mange svar og likes kom ud af det). Så blev vi grådige og ville fokusere endnu mere på vores lokalområde og redigerede så i boostet så målgruppen geografisk var alle inden for 2 km af vores butik, hvor det før generelt bare stod som hele byen.

Det ændrede effekten fuldstændig. Nærmest ingen interaktion. Så vi ændrede dagen efter tilbage til den originale geografiske målgruppe. Men nu giver denne selektion pludselig heller ingen svar og likes.

Nogen ideer omkring hvorfor det kan være?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har oplevet min facebok side noget ligne samme jeg har dog ikke lavet en likes kampagne , klikker dog over se på prisen og om kan betale sig først var det 11 til 32  likes for 34 kr og nu er det 2-6 likes får for samme beløb og  oveni har jeg forbedret siden med videoer bedre og så jeg havde overvejet køre kampagne lidt men de priser dem har jeg ikke råd til , jeg havde regnet med fik billigere pris når jeg forbedret min side

jeg ved ikke om facebook sætter sine priser op lige nu på min side ser det i hvert fald sådan ud 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)