Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Levering til kunder ??

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

for mig ser tråden mystiske startet ud med en der har kun lavet 1 indlæg og svar fra en der har lavet 4 indlæg  , jeg undre mig meget og intet svar i over 24 timer fra den med 1 indlæg  måske er det en og samme persom  men det ser i hvert fald mystiske ud i tråden synes jeg ?

jeg synes hvis det ikke er samme person at  ,det er ikke så flinkt at den med profil http://www.amino.dk/members/controlf8/default.aspx at oprette så mystiske indlæg ,men skriv mere hvem du er i profil og links facebook side og de andre social medier i er medlem det gør jeres profiler mere troværdig 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Men de kører ikke samme idiotiske koncept, som controlf8  foreslår.Wink

Nu må I ikke slagte ham fuldstændig :-). Selvfølgelig er det helt urealistisk at køre pakker rundt i hele landet, men det undrer mig faktisk nogle gange, at nogle netbutikker ikke er lidt fremme i skoene med at levere selv i deres nærområde. Ja, fysiske butikker med, for den sags skyld. 

Når man står hos sin lokale isenkræmmer og de siger, at "du kan hente din citronpresser her på fredag, når vi får den hjem"...??? Hvorfor tilbyder de ikke at komme med den? Evt. for et mindre gebyr?

Det er da bl.a. derfor, vi så ofte fristes til at købe på nettet i stedet for at handle i den nærmest liggende by.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Et råd der kan bruges:

Tag en snak med GLS. Der var nogle startproblemer men de blev løst indenfor rimelig tid.

En pakke under 2 kg kan, hvis du er god til at forhandle, sendes for et sted mellem 30 og 40 kroner til pakkeshops.

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Men de kører ikke samme idiotiske koncept, som controlf8  foreslår.Wink

Nu må I ikke slagte ham fuldstændig :-). Selvfølgelig er det helt urealistisk at køre pakker rundt i hele landet, men det undrer mig faktisk nogle gange, at nogle netbutikker ikke er lidt fremme i skoene med at levere selv i deres nærområde. Ja, fysiske butikker med, for den sags skyld. 

Når man står hos sin lokale isenkræmmer og de siger, at "du kan hente din citronpresser her på fredag, når vi får den hjem"...??? Hvorfor tilbyder de ikke at komme med den? Evt. for et mindre gebyr?

Det er da bl.a. derfor, vi så ofte fristes til at købe på nettet i stedet for at handle i den nærmest liggende by.

Birte, 

Hvis du nu forestiller dig at en isenkræmmer skulle tilbyde netop den service du omtaler der, så prøv at lave et lille regnestykke. 

Den medarbejder der skal køre ud med varen, kan ikke være i butikken samtidig. Altså en hel ekstra ansat. Derudover skal der en bil til. Uanset hvor billig en bil man vælger, så er sådan en ret dyr i drift, når bilens pris, vægtafgift, benzin, forsikring kommer med.

Medarbejderen der skal køre ud med varen skal jo være over 18 for at have kørekort. Det betyder at han/hun også vil have en seriøs løn. 

Så en sådan service vil hurtigt koste isenkræmmeren mellem 30.000 og 40.000 pr. måned. 

Medarbejderen kan måske klare i snit 2 leveringer i timen, hvis det er i nær området. Hvor mange gange skal han/hun køre forgæves, fordi folk ikke er hjemme? 

Prøv at regne lidt på det, og forestil dig så, hvad det mindre gebyr bliver, hvis det skal dække omkostningerne

Med de lønninger og driftomkostninger vi har her i Danmark er det desværre næsten umulig at lave sådan en service.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, du har selvfølgelig ret i, at sådan fungerer det ikke. Men nu har jeg f.eks. en boghandler, der er så fleksible, at når han om morgenen har været på posthuset og fået mine varer udleveret (en printer, en større sending papir eller en kasse bøger), så kører han lige forbi mig på vejen ind til butikken og smider kasserne ind i min entre. Det samme kan han finde ud af at gøre, når han skal hjem: Lige køre forbi kunder og smide ting ind, de mangler, så de ikke skal starte deres bil.

Jeg er da meget mere tilbøjelig til at støtte boghandleren end at gå på nettet, fordi jeg har samme convenience og oplevelse af service. Så måske kunne man forestille sig at byen gik sammen om at yde en lignende service. Superbrugsens biler kører jo f.eks. i hele oplandet alligevel. Eller man kunne måske bruge en flex-jobber eller lignende, som kan lægge nogle timer i det uden nødvendigvis at skulle have 37 timer.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

magic22:
Så en sådan service vil hurtigt koste isenkræmmeren mellem 30.000 og 40.000 pr. måned. 

Sludder og vrøvl :-)

Der er flere der praktiserer den slags, uden at bruge de beløb.

En medarbejder der kører en halv time før og får udbetalt kørepenge efter statens takster - så er den hjemme.
Anslået merudgift (udover arbejdstiden) ca. 20,-/30,- kr. pr. leverance - og det kan du sikkert sagtens få kunden til at betale.

Eller helt vildt, indehaveren der tager det med på vejen hjem :-)

Stor hilsen
/Brian

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. May 15
Indlæg ialt: 62
Fra  E-væsker Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Malte, glem alt om Post Danmark

Vi bruger GLS, og det er vi ganske godt tilfreds med... 

Du kan bare kontakte GLS, og oplyse dem om, hvor mange pakker det drejer sig om årligt, og vægten på pakkerne, så kommer de med et tilbud til dig  :-D  

Hos E-væsker kan du købe alt i billig E-væsker med nikotin, og E-cigaretter!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)