Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook Remarketing - Hvordan?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har kørt en masse annoncer på Facebook, og har hertil sporet dem gennem min Facebook Pixel. Nu kan jeg se, at min pixel har opfanget en masse, men hvordan laver jeg så annoncer gennem pixelen? Altså fx at den vare kunden har lagt i kurven fremkommer hos dem?

Jeg har hørt, at remarketing giver meget bedre ROI. Ser frem til at høre fra jer hurtigst muligt, og vil meget gerne kontaktes i indbakke.

Vh.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er rigtigt at re-targeting er kendt for at konvertere godt. Du skal bygge et eller flere custom audience baseret på trafikken fra din hjemmeside.

Du kan f.eks. bygge et custom audience, som alle har set produkt X eller læst et blogindlæg uden at købe. Dette segment kan du vælge at gemme i f.eks. 30 dage og annoncere produkt X overfor dette custom audience.
Du kan bruge custom audience til at guide dine besøgende hele vejen frem til en konvertering - hvis ikke de konvertere indenfor en periode f.eks. 30 dage, kan du vælge at udelukke dette segment. Du kan også vælge at udelukke de brugere som allerede har købt dig produkt.

Du kan læse lidt mere om målretning af facebook annoncer her: http://simongrevang.dk/maalretning-af-facebook-annoncer

Der er er utal af muligheder med at bygge diverse målgrupper og annoncer - det handler om at være kreativ i din strategi, indsamle/analysere data og splitteste alt.
En god, kreativ og gennemarbejdet strategi er nøglen til succesfuld facebook annoncering.

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Grevang:


Der er er utal af muligheder med at bygge diverse målgrupper og annoncer - det handler om at være kreativ i din strategi, indsamle/analysere data og splitteste alt.
En god, kreativ og gennemarbejdet strategi er nøglen til succesfuld facebook annoncering.

AMEN! :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)