Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvider med en shop mere - feedback søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! 

Jeg har nu udvidet min webshop-portefølje med endnu en shop. Denne shop sælger pigetøj, og jeg vil rigtig gerne have noget feedback inden jeg starter markedsføringen. Hvis du bare kan se det mindste der irriterer dig, så skriv det endelig. På forhånd tak for din tid!

LINK: HTTP://MRSWEAR.DK

Mvh.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fin shop.

Det eneste, som umiddelbart springer i øjnene er, at der er mange grammatiske fejl mm.

Specielt under handelsbetingelser er der mange steder, hvor der mangler stort startbogstav efter komma - jeg vil anbefale en gennemlæsning.

Grammatiske fejl kan godt virke amatøragtige for kunden, som udløser et fravalg af jeres webshop.

Mvh.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

fodnoten fungere de fleste links ikke  det er kategorier links virker ikke og nyttige links 

svært at se hvilken kort i tager imod lav i fodnoten i deres farver 

lav længere produkt beskrivelser mærke , vaske anvisning lav 2 -3 linjer tekst , det søgeord optimere og sælger varen lidt bedre og hvis ikke kan finde på mere end en linje er det bedre end 1- 2 ord , jeg tjekket nu enkle på siden nogle er mere end andre få en lang beskrivelsen på alle produkterne på siden

udnyt forsiden og siden igennem at der vises 68 tegn til google 

få social logoer siden især google plus og facebook firma side 

få titler og tags på alle billederne ,jeg kunne ingen finde på dem jeg tjekket på siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:
Specielt under handelsbetingelser er der mange steder, hvor der mangler stort startbogstav efter komma - jeg vil anbefale en gennemlæsning.

Næppe :)

Enten mener du punktum, eller...

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

I handelsbetingelser:

Bestilling:

Præsentation af varer sammen med en pris på mrswear.dk er ikke et bindende tilbud, men blot en opfordring til at gøre tilbud. Købers bestilling af varer fra mrswear.dk udgør ikke en bindende accept, men derimod et bindende tilbud til mrswear.dk om at købe varen på de oplyste vilkår. En bindende aftale mellem køber og mrswear.dk er først indgået, når mrswear.dk ved en ordrebekræftelse accepterer det af køber afgivne tilbud.

Jeg er ikke overbevist om at denne fremgangsmåde er i overenstemmelse med god markedsføringsskik, og lovlig i forhold til nethandel.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 10. Apr 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gøre den hvide tekst en lille smule mørkere og dine footer links virker ikke (Kan ikke klikke på dem). Har du sat både anaytics og webmaster tools op og har du en email pop up, til at samle mails ind med?

Find alt fra telemarketing nummer til de telefonnummer svindlere bruger på www.find-tlf.dk

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback allesammen! Der er kommet links i footeren og er begyndt at skrive produkt-tekster.

Jan - Der menes med dette udsnit blot, at vi ikke hænger på den, hvis vi har indtaster forkert pris og en kunde eksempelvis køber 100 jakker til 1 kr., så kan vi altid afslå, ellers har kunden juridisk set ret til at købe jakkerne.

Mvh.

Tilmeldt 10. Apr 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Navnene på billederne kan også optimeres

Find alt fra telemarketing nummer til de telefonnummer svindlere bruger på www.find-tlf.dk

Tilmeldt 10. Apr 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

tænker man også skal have mulighed for at vælge en pakke uden omdeling og hvor man vil hente den henne.

Find alt fra telemarketing nummer til de telefonnummer svindlere bruger på www.find-tlf.dk

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har ikke valgt at arbejde med SEO endnu, da vi sagtens kan generere omsætningen udelukkende fra facebook, men senere hen er det planen, dog har vi ikke selv tiden. Og ja helt sikkert, det kunne være smart med valgmulighed for pakkeshop, skal dog lige finde en løsning så :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)