Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foredrag om Facebook - Svendborg - HJÆLP! Jeg har fået afbud!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino'er 

I morgen kl. 17-21 afholder jeg foredrag om Facebook. Desværre har jeg fået 2 afbud. Det er altid sjovere, når der er fuldt hus. Derfor får I nu mulighed, for at komme med til en MEGET fordelagtig pris!  1.295 kr. + moms inkl. forplejning. (normalpris 2.000+moms)

Her er hvad I kan forvente: 

- Gennemgang af Facebook fra A-Z. Det vil sige vi kommer til at arbejde med indhold i jeres opslag, målgrupper, annoncer, analyse og statistik. 

- I får udleveret en skabelon, hvori I kan nedfælde noter, således at I har et godt fundament, for at udarbejde en strategi for jeres Facebookside. 

- For at sikre, at der bliver fokus på JERES virksomheder, så er der kun plads til 6 deltagere (2 tilbage). 

- Individuel sparring/netværk

- Information om øvrige sociale medier

- Mulighed for at tage fat i netop de spørgsmål og udfordringer I måtte have. 

- Efterfølgende får I udleveret en håndbog, således I har mulighed for at finde alle informationer igen. 

- Ønsker I hjælp til at udarbejde den færdige strategi efterfølgende, er der mulighed for at aflevere jeres noter til mig og så udarbejder jeg den for kun 650 kr. + moms. 

Vi summere lige op: 

Få svar på alle dine spørgsmål omkring Facebook, lær at lave lækkert indhold og få alle grundstenene lagt til en strategi! - Jeps, det tager kun 4 timer :) 

Send mig en mail hurtigst muligt, hvis du vil være med :) 

anita@farosmarketing.dk 


De bedste hilsner 

Anita 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)