Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på voiceresort.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har søsat vores side til salg af stemmer til speak og voice-over for nyligt og kunne godt bruge friske øjne på vores projekt.

Specielt er vi interesserede i om det er tydeligt nok hvad man skal gøre for at indhente tilbud på stemmer til speak og voice-over ?

Anden feedback er selvfølgelig også meget velkommen.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser fint ud. Kører på Windows Phone, men man kunne ikke trykke på de tre "nemme" steps, hvilket jeg forventede, da jeg så dem. Og det er - som du måske næsten forventede - uklart, hvordan man "sorterer muligheder" og hvad det egentlig præcist betyder. "vælg stemme"-- gælder det også "genre"? Måske giver det mere mening på pc eller andet medie. Hvorfor har I sprog igen tilsidst?
Uden at vide en pind om det, tror jeg, at det er bedre at liste mulighederne og så lade potentielle kunder kontakte jer. Der er jo vel nok alligevel et ekstra step inden levering af "varen" eller?
God vind!

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for feedback Jørgen!

Jørgen Kirkegaard:

Ser fint ud. Kører på Windows Phone, men man kunne ikke trykke på de tre "nemme" steps, hvilket jeg forventede, da jeg så dem. Og det er - som du måske næsten forventede - uklart, hvordan man "sorterer muligheder" og hvad det egentlig præcist betyder. "vælg stemme"-- gælder det også "genre"? Måske giver det mere mening på pc eller andet medie.

Sorter muligheder, Vælg stemme og Send forespørgsel boksene er ment som en kort instruktion i brug af filtret lige nedenunder. Magien starter når brugeren benytter filtret. 

Siden virker på andre medier end pc, men vi er på vej med en version 2, hvor vi benytter div i stedet for table til at liste stemmerne. På den måde kan vi bedre optimere visningen på smartphones og mindre tablets.

Jørgen Kirkegaard:

Hvorfor har I sprog igen tilsidst?

Jeg går ud fra at du her mener knapperne nederst på siden(?).

De er lavet for at optimere landingssider for sprogspecifikke søgninger som eksempelvis dansk stemme til voice-over

Jørgen Kirkegaard:

Uden at vide en pind om det, tror jeg, at det er bedre at liste mulighederne og så lade potentielle kunder kontakte jer. Der er jo vel nok alligevel et ekstra step inden levering af "varen" eller?
God vind!

Vi kan sætte filtret til ALL for sprog som default (ligesom vi har sat filteret til et sprog på de ovenfor nævnte sprogspecifikke sider), men vi har vurderet at det bliver for tungt og uigennemskueligt for brugeren hvis vedkommende med det samme får vist tusinder af stemmeprøver på alverdens sprog. 

Tak igen Jørgen for feedback.

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som udgangspunkt er siden hurtig og reagerer hurtigt. Den første følelse jeg fik var "Der er god nok meget tekst".
I headeren kunne I komme med en kort og forklarende introtekst "Voice-over is more than just speak" og så vente med detaljerne til længere nede på siden.

Som det ser ud så ved I jo hvad I laver, og leverer et professionelt arbejde (Jeg har lige gemt jeres side som bogmærke til fremtidig brug), men jeg bliver skræmt over den megen tekst fra starten.

Omkring "Indhent tilbud"-sektionen, så er den meget simpel. Det som lige krævede en ekstra tanke var at man skulle trykke på det grønne kryds for at få tilbuds-generatoren i gang, når jeg først havde fundet en stemme jeg kunne lide.

Nu ved jeg ikke hvor stor forskel der er på priserne fra stemme til stemme, men kunne det opdeles i prisklasser?
Kunne man inden "Indhent-tilbud"-sektionen skrive noget med "30sek speak fra 3000kr. +moms." eller ligende? Så får jeg som kunde nemlig en hurtig ide om hvad det kunne ende med at koste.

Under "Project Management"-sektionen er billederne meget stock-agtige og billedet under "Production" ser lidt mast ud. Jeg forstår godt hvad I gerne vil fortælle her, men find måske nogle unikke billeder/ikoner som fortæller det bedre. De her hvide stick-men følger jeg personligt at brugt rigtig meget andre steder.

Håber du kan bruge ovenstående til noget.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at siden er rigtig fin.
Hvad jeg dog finder lettere irreterrende er, at de billeder, som er på startsiden, "hopper" når jeg scroller ned af siden. Det forvirrer mine øjne, samt det ligner at det "ryster".

Det kan være det blot er mig, som oplever dette.

Ellers rigtig flot side, og jeg er vild med jeres layout med korte tekster - det er nemt og super overskueligt. 

Mvh.

Kasper Friis

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Mange tak for din feedback!

Med hensyn til overfloden og placeringen af tekst, så er det min opfattelse at googles seneste opdatering vægter tekst over folden tungere nu end før. Da siden er ny og vi også ønsker trafik via organisk søgning, har vi valgt at please googlebotten ved at give den noget indhold at gnave i. For at gøre det nemmere at komme til sagens kerne har vi så valgt at lægge et "Find din Stemme" menupunkt ind i toppen som peger på et bogmærke ved stemmeprøverne.

Jeg er helt enig med dig i at vi børe give kunden en ide om hvor vi ligger henne prismæssigt. Priserne for de forskellige speakere varierer meget, men vi vil i vores næste version forsøge at implementere en form for prismæssig klassificering af de enkelte speakere med stjerner eller prisklasser.

- og ja, vores stock billeder er MEGET stock agtige. Vi skal nok have fundet nogle andre.

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Mange tak for din feedback!

Vi benytter en Parallax Effect hist og pist og på forsiden og jeg kan faktisk godt se at det ryster lidt når man scroller på siden.
Jeg tager det op med resten af teamet om vi skal overveje at fjerne Parallax effekten.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes siden ser pæn udSmile

jeg savner et cvr nummer i fodnoten på siden 

social medier frem med dem  facebook og google plus på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Mikael Smile

Da vi henvender os til B2B kunder på globalt niveau samt kører Voice Resort under moderselskabets CVR nr, har vi valgt ikke at vise CVR nr.

Google plus er vi ikke nået til endnu, men facebook linket er nu kommet på plads ved siden af twitter i footeren.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)