Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Streamhub.dk - For kedeligt?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 18
Fra  Streamhub.dk Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg savner lidt feedback på en hjemmeside til et nyt koncept kaldet Streamhub.dk.

Vi samler og indekserer tilgængelig film fra streamingtjenester, som i øjeblikket er fra Netflix, Viaplay, Viaplay lejefilm, C More, HBO Nordic og Plejmo er på vej.

De udfordringer jeg umiddelbart selv synes vi har er, at man ikke umiddelbart kan regne ud, hvad det egentlig er for en service vi leverer. Jeg er bange for at mange kommer forgæves til siden i den tro om, at vi er det nye Popcorn Time og forventer at se filmene gratis.

Jeg har følgende forslag til en modernisering af siden, hvad synes i om det?:

Hvis det ser bekendt ud, er det meget inspireret af Viaplay.dk.

Jeg tror jeg er ved at stirre mig blind på eventuelle åbenlyse fejl, så feedback er meget velkommen. På forhånd tak.

Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager jeg fejl eller er det en affiliate site? - Synes den er ret flot og godt lavet - man tænker ikke affiliate med det samme :-D

Brug for nyt webhotel? Brug denne UnoEuro rabatkode 2017

Fra Odense
Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 18
Fra  Streamhub.dk Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej WebNinja87,

Takker. Vi havner nok i kassen af affiliate sites ja, omend sites er fri for reklame og vi tjener intet kommision, men vi ser et potentiale.

SEO er lidt en pain in the a**. Er der en gylden håndbog man refererer til?

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg lige ser det, så er der flere bump på vejen i skal over. Den ene er jo, at jeres produkt i virkeligheden jo kun kan benyttes med en computer. Her er der bare en hob af mennesker der allerede har div. streamingsbokse med de begrænsninger der er. Hvorfor ikke lige bruge lidt krudt på at lave en oversigt hvad man kan se på de forskellige bokse, og deres kunnen/begrænsninger.

Og ja det er en hurdel for kunderne at komme gennem, for alligevel at ende på f.eks Viaplay siden hvor man skal oprette sige osv osv..

Her kunne i jo arbejde på rabatkoder i samarbejde med div. leverandører så kunden rent faktisk får en fordel af at benytte jer.

Jeg ville nok ændre forsiden fra de nyeste film til de mest populære. Det er jo ingen nyhed at speciel Netflix nyestefilm ofte har en del år på bagen.
Her ville jeg også sætte en pris på, så jeg allerede på forside finder ud af at det koster og jeg med det samme kan se prisen.

Fra Odense
Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 18
Fra  Streamhub.dk Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fresno Bob,

Korrekt. Det eneste vi har gjort på øvrige platforme er, at lave siden mobilvenlig og jeg vil give dig ret i at de fleste (inklusiv mig selv), brugere TV'ets indbyggede funktioner eller en boks.

Vi har lidt bevidst holdt os fra nyheder så som anmeldelser, test, nyheder mv. pga. tiden der skal investeres og så der rigeligt at konkurrenter der tænker vi.

Rabatkoder ✓ Det er noteret

Det kom nok lidt bag på os, hvor meget der egentlig publiceres på de tjenester, som langt fra er aktuelle. Tak for tippet 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige da jeg så overstående billede blev jeg super glad!

Jeg drømmer om et site som samler alle Streaming tjenesterne, jeg har selv Viaplay, TV2 Play og Netflix. Det er er bare så irreterende at skulle ind på forskellige sites for at se indhold fra disse tjenester.

Men da jeg så opdagede at det sådanset "bare" er links til de forskellige udbydere så blev jeg lidt skuffet.

Når alt det så er sagt, så vil jeg sige at det ligner at du har fået inspiration fra det forskellige udbyder, hvorfor laver du ikke et nyt udtryk?

Jeg synes at af alle de tre som jeg bruger er Netflix nok den bedste, TV2 Play sutter r*v og Viaplay er "okay". Så hvis du skal præsentere film(og serier) så du prøve at være bedre end alle andre.

PopcornTime blev brugt så meget fordi det var let og ligetil(når vi ikke tæller gratis med). Det var let at finde det man skulle og få oplysninger om nye film/serier. Nu er jeg en af de få som sidder på en 4K skærm, så det er vigtigt at dit produkt skalere sig efter enheden som kigger.

Kig på de streaming tjenester som der er idag og se efter hvad du synes der mangler, selv savner jeg en trailer. Hvor blev den lige af Viaplay?!

Jeg håber at mine holdning kan bruges til noget... :)

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er lige et skærm print fra min skærm, jeg har ikke tilladelse til at bruge deres grafik. Men se og lær hvad de gør forkert(i mine øjne).

Jeg brugte aldrig PopcornTime og jeg ved ikke om det er blevet lukket, men hvis det ikke er så synes jeg at du skal downloade det og se hvad der er godt og hvad der er mindre godt. Præsentation af film kan gøre på mange måder, prøv at find en måde som ikke er lavet endnu. Så tror jeg at du kommer langt, hvis dit seo osv... også er iorden :)

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

PopCornTime eksistere stadigvæk dog er deres indhold blevet fyldt med feks asiatiske, indiske, tyrkiske film osv men ellers virker den fint nok

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

E T:

PopCornTime eksistere stadigvæk dog er deres indhold blevet fyldt med feks asiatiske, indiske, tyrkiske film osv men ellers virker den fint nok

Okay super, jeg tjekkede dem selv ud da jeg hørte at de skulle lukkes(ligesom Uber), så undersøgte jeg sagen og fandt ud af hvor godt det faktisk var.

Jeg er selv Blue-Ray typen... :D

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår ikke, hvorfor jeg skal så langt ned på siden for at søge? Personligt ville jeg lave et mere søgemaskine agtigt look.. Måske skære lidt ned på grafikken?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)