Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorere søges til privat rejse australien - reklame på bus mulig

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer

Jeg har fået den idé, at rejse Australien rundt i et års tid, hvor jeg vil opleve lidt af hvert. - Papirerne er i orden og passet haves.

Jeg vil rejse rundt i en stor bus, hvor jeg har tænkt mig at bo. Derudover vil der gøres reklame for sponsoreren i form af logo på bussen. Jeg vil tage rundt til forskellige markeder og festivaler, altså steder med mange mennesker, som hertil kan få set reklamen på bussen. Såvel vil jeg vlogge på facebook/Instagram og evt youtube. Dertil tænkte jeg, at spørge om man kunne få en dansk avis eller noget TV ind over det. 

Sponsoratet søges, da økonomien ikke rækker så langt. Der regnes dog for en sum på 300000kr for at denne tur kan lykkes. 

Muligheden for netop, at få reklameret for ens virksomhed i Australien, giver god anledning til at blive mere internationale eller eventuelt opstarte noget dernede. - Webshop eller hvad man nu ellers måtte have.  

Hvad siger folk til idéen? 

Hvilke virksomheder skal man tage kontakt til? 

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Totalt urealistisk vil du ud at rejse må du spare penge sammen så enkelt er det.
Hvad skulle et dansk medie få ud af at dække din tur rundt i Australien?.
Og hvad skulle nogen få ud af at havde et banner på en bus der kører rundt i Australien?.

300.000 der er altså også rigtig mange penge at fyre af på en tur hvad dækker de overhovedet over ?.

Prøv at kig på dit projekt udefra hvad skulle få folk til at poste 300k efter at du kan rejse et år rundt i Australien?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)