Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra sommeren 2016 skal du bekræfte køb på nettet med SMS kode

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det ville være nemmere, hvis man kunne bruge sin egen pinkode. Hvorfor den løsning ikke er valgt ved jeg ikke, men de mener nok den med SMS er mere sikker.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

Jeg syntes det ville være nemmere, hvis man kunne bruge sin egen pinkode. Hvorfor den løsning ikke er valgt ved jeg ikke, men de mener nok den med SMS er mere sikker.

Vil det ikke gå ud over salget?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

erjegher:

KS71:

Jeg syntes det ville være nemmere, hvis man kunne bruge sin egen pinkode. Hvorfor den løsning ikke er valgt ved jeg ikke, men de mener nok den med SMS er mere sikker.

Vil det ikke gå ud over salget?

jeg tror de fleste vil tage pænt mod det - det er lynhurtigt og kendes fra andre sammenhæng, bank overførsler - bekræftelse af facebook, google osv. Det vil næppe koste kunder da det jo vil gælde alle, og dermed alle dankort og visadankort som står for 80% af handlen, så jeg tror det vil blive en god rutine som kan stoppe en god del svindel - så jeg byder det faktisk velkomment. Mon ikke andre kort - de udenlandske er vel mindst lige så udsatte også kommer med noget

Egen pinkode vil være mere risikabelt hvis ikke det er via nemID og DET ville nok smide en del købere væk, hvad jeg ikke tror en SMS kode gør

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg kan ikke tyde ud for artiklen om det kun gælder dankort og visadankort, men om det også vil gælde rene mastercard og visacard

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tværtimod, med en sms til din fysiske telefon og bekræftelseskode, så er der nærmest lukket af for svindel, medmindre du bliver frarøvet din telefon, og tvunget til at udføre handlingen, så jeg hilser det også meget velkomment.
Better SAFE than SORRY.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Men jeg kan ikke tyde ud for artiklen om det kun gælder dankort og visadankort, men om det også vil gælde rene mastercard og visacard

jeg læser det som nets og dermed dankort og visadankort som jo hører til dem - men så vil svindlerne vel rykke til rene master og visa i det omfang de kan, og så følger vel noget efter fra den side - eller de shops som har mange af dem - eller kun dem - eller mange udlandske kunder - vil få flere svindlere end de som kører nets og dankort/visa dankort

Personligt generes jeg ikke engang af 3Dsecure - jeg forstår hvorfor

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

købte noget på en webshop forleden med mit rene visakort og der skulle jeg bekræfte med nemid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan måske så være medvirkende til, at MobilePay får et boost, når kunderne alligevel skal have fat i deres smartphones?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)