Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af produktbilleder i prestashop - hvordan ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg sidder og arbejder med min webshop.

Produktbillederne er generelt blevet skubbet til højre side (se link), hvilket jeg gerne vil have hjælp til at ændre i koderne så det kommer tilbage til "normal" for alle billederne.

Bonusspørgsmål: Jeg skal også have oversat nogle ting på shoppen eksempelvis "Deals of the day". Jeg har forsøgt at finde det under lokalisering og oversættelser, så jeg har en ide om at jeg også skal ind bagved her for at ændre. Er der en som kan forklare mig dette også? 

Link til webshop:

http://rodeshoppen.dk/

Med venlig hilsen

Kristoffer Strangholt

Kristoffer Strangholt

Indehaver af www.rodeshoppen.dk

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt du ud af det?

Fra Thisted
Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg har ikke fundet ud af det med billederne.

Men jeg har fundet ud af det med oversættelse nu. 

Kristoffer Strangholt

Indehaver af www.rodeshoppen.dk

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt. oprette opgacen på Amino freelancer, der kan du hurtig finde en der kan hjælpe dig til en god pris. Har selv lige gennemgået mit netværk og kender stort set kun wordpress folk desværre.

Fra Thisted
Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også pænt af dig, tak for forsøget.

Jeg havde håbet at der var en som kunne guide mig igennem det, da jeg har på fornemmelsen at det er inde i koderne der er noget der "bare" lige skal rettes.

Så håber at der dukker en dygtig tekniker op som kan hjælpe mig med at ændre billedernes placering. 

Kristoffer Strangholt

Indehaver af www.rodeshoppen.dk

Fra Hjørring
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg kan se det er dine billeder korrekt placeret. Men ser ud til at stå mere til højre, hvilket skyldes at billedet er gjort meget større pga. det lille logo der i øverste venstre hjørne af billedet. Så du får flere pixels afstand fra billedets kant til produket på den ene side.

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

Du skal have fjernet dette i dit CSS :

ul.product_list.grid .product-image-container img{ left: 15% !important; }
Ifølge udviklerværktøjet i Chrome bliver det indlæst i din index fil på linje 542.
Ved ikke hvorfor det indlæser det i index filen, om det er noget der er lavet i det tema du har valgt, eller noget du selv har sat ind, eller det er noget der er sat ind i backend af prestashop et sted. Det kommer lidt an på dit tema, hvordan det hele bliver indlæst.
Normalt ville man bare kunne overskrive det i CSS'en, men der er brugt et !important tag, og det er ikke lige sådan at omgå.
Se om du kan finde det, og få det fjernet :)
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)