Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Momsreg.+mere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har talt med en rådgiver fra erhvervsrådet, som anbefalede mig at prøve at sælge lidt på Facebook m.M inden jeg starter min rigtige webshop. Han foreslog at jeg ikke anvender det firmanavn som jeg senere vil bruge. Men synes at jeg har læst her inde at det ikke er let at skifte navn ved skat, er det forkert forstået??(Skal jo momsreg for at købe varer)
Et andet spørgsmål: er der nogen der kender til www.partner-ads.COM og er det værd at investerer i et sådanne medlemskab, for at få flere kunder, iforhold til hvad det koster at være medlem???

Mvh
Nuser43

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du SKAL ikke momsregistreres for at købe varer - du må så bare ikke trække moms fra hvis du ikke er det  og heller ikke lægge moms på. Der hvor du skal momsregistreres er når det er "åbenlyst" for dig, at du vil komme til at omæsætte = sælge, for mere end 50.000 kr på en hvilken som helst 12 mdr periode frem og tilbage - som i http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/hvornar-skal-jeg-momsregistrere-mig.html 

Partnerads er affiliate og jeg tror ikke du med en facebook side vel ha mindste fordel af, at de har dig med i deres program

Om du vil starte i samme navn du vil forsætte i - eller teste i andet navn via facebook er en smagssag. Det er lidt spørgsmål om du vil gå "all in" og teste storskala eller bare være glad for et salg her og der - og tilsvarende lille indsats

Læs evt http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/start-af-virksomhed-skal-jeg.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

PartnerAds fungerer ved at du betaler en provision for det salg der kommer via affiliate netværket. Du betaler derfor kun hvis du sælger noget.

Det vil nok ikke fungere på Facebook da PartnerAds kræver en tracking pixel som bliver kaldt når et salg er gennemført. Jeg er ikke sikker på at den kan indsættes på Facebook.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John (min guru)
Nej men skal momsregistreres for at købe engros.
Jeg har vist ikke udtrykt mig tydelig nok, for det første spørgsmål var ment som et selvstændigt spørgsmål.
Det andet spørgsmål var ment som når jeg var kommet rigtigt igang, og har ikke noget med det første spørgsmål at gøre.
Du har ret i at det er en smag sag om jeg skal prøve det af ved bare at sælge lidt på fb med videre, eller springe helt ud i det.
Jeg tror umildbart at jeg tager springet

Mvh
Nuser43

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)