Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger (samarbejdspartner) søges til salg af online løsninger

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger et solidt og længevarende samarbejde med en dygtig sælger som har styr på salg af online webløsninger.

Dine opgaver bliver at tage ansvar for virksomhedens salg af webløsninger herunder hjemmesider, mobilhjemmesider samt online marketingsløsninger som eksempelvis SEO og Facebook. Du kommer til at tage dig af hele salgsprocessen, fra opsøgning af kunder til kundemøder og til lukning af ordrer.

Jeg ser helst at du bor et sted på Sjælland, helst København eller omegn da jeg pt. er ved at finde kontorlokaler i Storkøbenhavn. Jeg forestiller mig ikke at du sidder på kontoret og arbejder, men forventer at du for det meste er på farten ude hos kunderne, dog skal du have mulighed for at møde op på kontoret et par gange om ugen.

Du bliver betalt godt for dine resultater - og det er vigtigt at det er resultater der driver og motiverer dig til hele tiden at finde nye kunder. Jeg forventer at du kan levere resultater på et stabilt plan, og på sigt ser dette som din hovedbeskæftigelse. Du må ikke sælge for konkurrerende virksomheder.

Jeg tænker at du selv har CVR nummer, og at vi til at starte med kan køre det på freelance basis i en prøveperiode. Planen på sigt er at du tages ind som partner i virksomheden, eller ansættes som sælger. Hvad enten du selv helst ønsker. Alle formaliteterne regner jeg med at vi finder ud af hen ad vejen.

Send en mail til rob.dan (a) outlook.dk med en kort beskrivelse af dig selv, og din salgserfaring. Derefter vil jeg kontakte dig og fortælle dig lidt mere om virksomheden og mig selv. Finder vi det begge interessant mødes vi her i slutningen af måneden eller starten af december over en kop kaffe og tager en længere snak omkring mulighederne.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)