Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge uden at røre en finger !

Side 3 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 130.000kr....kan jeg købe en mindre luftfartsselvskab med dem....:-)

Hvis du er villig til at bruge 20-25.000kroner på det, har jeg næsten den perfekte løsning til dig.

Det afhænger dog af, om du er typen det her henvender sig til. Men 2-3 timer om dagen fra din bærbar er mere end rigeligt for næsten at være garanteret succes. Du må meget gerne henvende dig til mig for yderligere spørgsmål -

[slettet af moderator}

Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

akkapital:
Hvis du er villig til at bruge 20-25.000kroner på det, har jeg næsten den perfekte løsning til dig.

Det er enten fup eller ulovligt. Eller begge dele.

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

henrikkrebs:

akkapital:
Hvis du er villig til at bruge 20-25.000kroner på det, har jeg næsten den perfekte løsning til dig.

Det er enten fup eller ulovligt. Eller begge dele.

 

Jeg ved ikke om jeg bliver rig....Men du tjener ihvertfald 20.000kr uden rigtig at løfte en finger på den måde...:-)

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg opretter denne tråd i håb om at blive klogere på hvordan man kan tjene penge uden at udføre fysisk arbejde og ikke bruger mange timer på det!!!!

Aktier og oblikationer er ikke lige vejen mener jeg selv! 

----------- 

Tror desvære ikke det er muligt ellers var der jo ikke nogle i samfundet der ville lave noget, men held og lykke Wink

Fra Guatemala City
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på at du ikke bliver for desperat for at komme af med pengene. Det virkede lidt sådan på mig efter først at læse at du mener at aktier og obligationer ikke er vejen frem, og derefter begynder at snakke om valuta, der af mange bliver opfattet som endnu mere risikabelt. Jeg har ikke mange erfaringer på lige dette område personligt, men jeg har mange venner og bekendte der arbejder med det, og det er benhårdt med store hedgefunde der har ressourcer til at få skubbet benene væk under mindre investorer. Pas godt på med det!

Du skulle måske hellere starte med at tænke over hvad du godt selv kunne tænke dig at lave, og få millionær-drømme og penge lidt i baggrunden. Det er fint at drømme, men husk at hvis du laver noget du er glad for, og som er spændende, så giver du dig også 110% og øger dine chancer for succes, hvis din idé er god. Tænk fx over nogle idéer, og prøv så at tænk dem igennem hver for sig. Du kan bl.a. tage med om det er noget du gider lave om 5-10 år stadig, eller om det bare virker som en god her og nu løsning.

Ellers er der jo flere gode forslag fra onkel Mikkel ;-)

 

Bedste hilsener

Malte Holm
 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

> Ellers er der jo flere gode forslag fra onkel Mikkel ;-)

Ja, og jeg har da mange flere hel- og halvkriminelle ideer, småsnuskede projekter, og direkte ulækre og frastødende "iværksætterideer", som man med garanti kan lave penge på ... altså, hvis man så lige også er helt blottet for enhver moral, anstændighed og frygt for at blive snuppet i noget man ikke må :)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

fortæl fortæl ..... Stick out tongue

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg  er sikker på onkel Mikkel prøver på få mig fængslet.........:-)

 

Måske skal jeg gå mere efter ideologien "Der skal penge til for at skabe penge!" - Nu snakker jeg ikke om de penge onkel Mikkel lokker mig til..

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Er sku ikke mig der skal have de 20.000kroner. Jeg prøver bare at hjælpe ham igang, så fri mig for dine uberettiget kommentarer.
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

akkapital:
Jeg ved ikke om jeg bliver rig.....

Men akkapital håbede på det da han gik ind i det. Kræver dog lige at han får lokket Website og andre med.

akkapital:
Er sku ikke mig der skal have de 20.000kroner. Jeg prøver bare at hjælpe ham igang, så fri mig for dine uberettiget kommentarer.

men akkapital ska i al fald tjene på det.

100 på at det er fup eller ulovligt

90 på at det er noget kæde/pyramide/multilevel lort.

Side 3 ud af 8 (80 indlæg)