Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting af 500+ WP sider

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kommer jeg ind i et stort partnerskab med er webbureau, og jeg skal stå for nogle bestemte ting..

Mit spørgsmål idag bliver om at finde en host...

Vi har pt 300 hjemmesider online, og der kommer 15-25 mere på hver måned.. ALLE siderne er i wordpress...

Jeg har altså brug for noget hosting, som kan give os minimum 500 domæner i første omgang, og derefter forøge antallet..

Hvem kan i anbefale til sådan en større opgave?

Jeg har selv tænkt på Wpengine.com men jeg synes de er ret dyre..

nogle forslag?

Vh. Tolga

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på så meget. WPengine.com leverer jo en top pro løsning, men hvis det kun er en side der har 10 besøgende om dagen, så er det måske overkill, og så kan de fleste stand webhoteller være med. 

Så find ud af hvad jeres krav til samarbejdspartner er, så er i også lettere at rådgive på det felt. 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tolga

Tolga:
Jeg har altså brug for noget hosting, som kan give os minimum 500 domæner i første omgang, og derefter forøge antallet..

Du er velkommen til at kontakte mig direkte på kim@wphosting.dk så kan vi tage en snak omkring et samarbejde.

//Kim

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er alle lokale forretninger.. 95% af dem er i håndarbejdsfaget, altså tømrer og murer, så de har ikke så mange besøgende..

wpengine er nok overkill ja, men jeg vil SÅ gerne have det de tilbyder, nemlig at de beskytter siden mod hackere, og går der malware i det osv, så ordner de det...

Jeg har brug for den form for "support", for når man har med så mange sider at gøre, så er sådan noget som at huske password det mindste problem XD Det er mere at de alle skal tjekkes ofte, og sikres :D

Vi oplever jo oftere og oftere at WP sider hackes, og ja man kan da forarbejde det, men når først det sker, er det et marerid..

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

wphosting:

Hej Tolga

Tolga:
Jeg har altså brug for noget hosting, som kan give os minimum 500 domæner i første omgang, og derefter forøge antallet..

Du er velkommen til at kontakte mig direkte på kim@wphosting.dk så kan vi tage en snak omkring et samarbejde.

//Kim

Hvad gør i, hvis en side bliver hacket? Lukker siden ned og fortæller mig der er et problem, og hjælper ikke yderligere, eller scanner i siden, og hjælper med at finde fejlene.. Eller noget helt tredje?

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tolga:
Jeg har brug for den form for "support", for når man har med så mange sider at gøre, så er sådan noget som at huske password det mindste problem XD Det er mere at de alle skal tjekkes ofte, og sikres :D

Det ville godt være noget jeg ville kunne hjælpe dig med, man kunne feks oprette dig på en reseller løsning, så du havde et samlet login til alle domæner, men alligevel adskilte fra hinanden.  hvis du er int. i et samarbejde, så skriv gerne til support at megahost.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Fra  proudwing ApS Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tolga

Du er velkommen til at kontakt os for en custom løsning, vi samarbejder allerede med et par håndfuld webbureauer, som bl.a. kører WordPress.

Uanset hvad, er det en god ide at I får jeres egen server, når der er tale om installationer i den mængde. Vi kan altid skalere op med tiden ift. behovet. :) Det holder prisen nede.

Vi har også en full managed løsning, hvor vi mere eller mindre står for alt. Vi opsætter evt. en layer 7 firewall, som tager imod skidt rettet direkte mod wordpress. Sidst og ikke mindst er vi placeret i DK med danske servere og dansk support. :)

Lyder det interessant er du mere end velkommen til at kontakte os på tlf eller mail, vi laver gerne et godt tilbud til dig :)

https://www.proudwing.com/da/

Mvh
Andreas

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tolga:

Hvad gør i, hvis en side bliver hacket? Lukker siden ned og fortæller mig der er et problem, og hjælper ikke yderligere, eller scanner i siden, og hjælper med at finde fejlene.. Eller noget helt tredje?

Jeg bliver næsten nødt til at spørge, for det virker på mig som om du leder efter en hostingudbyder som vil påtage ansvar samt eventuel udviklingsarbejde ved hændelser såsom defacing/hacking? Hvis det er tilfældet, skal det så forstås sådan at hvis en af jeres kunder kontakter jer, fordi deres side er blevet hacket, så vil I (i et eller andet omfang) holde udbyderen ansvarlig for en eventuel løsning på et produkt som I har sat sammen og leveret uden om udbyderen? 

Umiddelbart lyder det som en rigtig dårlig aftale for alle parter. 

Med 500+ løsninger i samme CMS ville det måske være være hensigtsmæssigt at automatisere deployment, opdateringer samt backup/recovery. Det forekommer mig som værende en væsentlig mere favorabel løsning for jer selv og jeres kunder. 

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan, ja og nej...

Jeg ved godt at hostingudbyderen ikke er den ansvarlige ligemeget hvad, spørgsmålet er hvor villige de er til at hjælpe med at finde de korrupte filer for mig, så jeg selv kan rette op på fejlen..

Jeg har backup af alle hjemmesiderne, så hvis de siger hvilke filer præcist der skal erstattes vil det lette mit arbejde gevaldigt.. Og hvis de har en form for firewall, så vil det jo mindske hackerproblemer...

Kan godt se måden jeg skrev på først kan misforstås, beklager :D

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
Med 500+ løsninger i samme CMS ville det måske være være hensigtsmæssigt at automatisere deployment, opdateringer samt backup/recovery. Det forekommer mig som værende en væsentlig mere favorabel løsning for jer selv og jeres kunder. 

Ja, 95% af pluginsne vi bruger opdateres automatisk, også har vi wordfence premium, så hvis der er en der skal opdateres manuelt, så får vi besked.

Det blev bestemt igår at købe licens fra wordfence til alle siderne, det var det ikke endnu da jeg skrev indlægget :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)