Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For mange dårlige backlinks - ingen ranking på nøgleord for stor madopskriftside

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer

jeg har et problem og jeg er i tvivl om hvordan jeg løser det

Jeg har lige købt siden  www.vildmedmad.dk og jeg har tilsyneladende et problem med en masse dårlige backlinks

Faktum er nemlig den at jeg overhoved ikke ranker på mine nøgleord ala : opskrifter, frikadeller, pandekager m.fl og da siden er fra 2009 og har over 4000 opskrifter, så tænker jeg jeg er blevet straffet af google

Eller mener I at der kan være andet galt?

Jeg er med på at title og description ikke er ordentligt optimeret, men da kan vel ikke kun være dette ?

Jeg har læst lidt og umiddelbart kan jeg indberette de links jeg ikke vil have skal tælle til google - er der andre ting jeg kan gøre ?

Sidst men ikke mindst så er jeg meget i tvivl hvor mange links jeg reelt set har - jeg har Screaming Frog i fuld version og den siger et, google webmaster tool siger noget andet, mens Ashref i light version siger noget 3 - hvad mener I jeg skal tage udgangspunkt i hvis jeg vil finde mine dårlige links som potentielt straffer mig ?

Håber at høre fra jer

De bedste hilsner

Mikael

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

hej frank

Tak for din mail

Jeg er med på at jeg er repræsenteret - det undrede mig bare meget at jeg er ude af top500 for mere eller mindre alle mine nøgleord jf accuranker

diverse longtailsøgeord er jeg fint repræsenteret og ligger på rigtig mange i top 10 hvilket også er en af hovedårsagerne til at jeg ca har 1000 besøgende om dagen jf google analytics

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dine nøglesøgeord du gerne vil rangere på?

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hej magnus

Er først ved at gå igang nu, men det er bla disse

pandekager
opskrifter
frikadeller
pulled pork
pølsehorn
Aftensmad
amerikanske pandekager
mad
boller

og det undrer mig bare at ingen af dem er i top 500 - men hvis det ikke har noget at gøre med de dårlige links - så er det jo super hvor så er der stort upsite da der er mange tusinde søgninger på ordene og rimelig lav konkurrence - jf google key word tool

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan sagtens være gamle links der skader dit domæne. Derfor kan det ofte være en god ide at starte med et nyt domæne i stedet for købe et med en dårlig historik. Du kan disavow spam links her - https://www.google.com/webmasters/tools/disavow-links-main?pli=1

Ellers tager det normalt tid at få placeringer i søgemaskinerne. Du skal lave nogle gode landingsider / tekster for de søgeord du vil findes på, og så skal du ud og skaffe nogle eksterne links.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du haft sider med din liste af keywords i mere end et par uger? Google tager sig lidt tid om at smække dig på i det hele taget. Men ja.. Der er helt sikkert mange forskellige ting du kan optimere dig på, men du bør ende i top 500 næsten uanset hvad du gør. 

Når jeg søger på Google (pulled pork), lander jeg desuden maksimalt på side 44. Herefter er der simpelthen ikke mere relevant materiale ;)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej magnus 

jeg tænker ikke at man skal ødelægge et godt navn - det er jo et brand jeg har købt: VildMedMad - så tager jeg hellere og rydder op i 99 % af alle .com links'ene

er igang med google disavow tool :0)

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

siden er fra 2009

prøv eks at se pandekager, hvor vi både har en gammel facebookside: https://www.facebook.com/pandekager og en youtube video:

 samt et par andre tiltag

Derfor undrer det mig at vi ikke er at finde på accuranker under søgeordet: pandekager

Kloge tanker imødekommes med kyshånd :0)

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)