Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg lave stillingsopslag?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Sammen,

Ja, meget simpelt spørgsmål. Jeg skal ud for første gang og finde en medarbejder uden for mit eget netværk. Jeg er pt. i kontakt med kommunen, via en virksomhedskonsulent. Her kan jeg få adgang til ledige som kan komme ud i 4 ugers ulønnet praktik. Men jeg vil også gerne have et stillingsopslag op, og se hvordan responsen er på det. Så hvor bør man som virksomhed annoncere stillingsopslag for at komme bredest / bedst ud ? Til info er der tale om en lagerarbejder som søges.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Fra  Recnopharma Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth R.J.:

Hej Alle Sammen,

Ja, meget simpelt spørgsmål. Jeg skal ud for første gang og finde en medarbejder uden for mit eget netværk. Jeg er pt. i kontakt med kommunen, via en virksomhedskonsulent. Her kan jeg få adgang til ledige som kan komme ud i 4 ugers ulønnet praktik. Men jeg vil også gerne have et stillingsopslag op, og se hvordan responsen er på det. Så hvor bør man som virksomhed annoncere stillingsopslag for at komme bredest / bedst ud ? Til info er der tale om en lagerarbejder som søges.

Hej Kenneth

www.jobnet.dk er et bud (og Gratis) ellers er www.jobindex.dk  nok det mest brugte, men koster omkring 3500 dkk + moms for et stillingsopslag

Mvh

Martin

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil helt klart anbefale jobindex. Og ja de koster en del men du får rigtig meget for pengene og meget større chance for at finde den rette.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil tilføje at den første du skal ansætte i din virksomhed er den vigtigste du kommer til at ansætte. Det er enormt vigtigt du rammer plet da din fremtidige succes afhænger af det.

Fra Viborg
Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 58
Fra  Viborg Løn & HR - Dataløn og VISMA PARTNER Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kenneth!

Opret en profil på jobnet.dk, læg et link ud på Facebook og evt. LinkedIn.

Med venlig hilsen

Magne

 

 

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenneth

Jeg ville også forsøge mig med Jobnet og evt. Facebook i første omgang - og så skal du selvfølgelig bruge dit og din virksomheds netværk også.

Du kan også gå til dit lokale jobcenter for at høre om de skulle have nogle potentielle kandidater til jobbet.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)