Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel App. Hvor starter jeg?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal have lavet en app, der primært skal fungere som medlemskort. 

Det skal vises i en række butikker, hvor medlemmerne opnår fordele gennem medlemsskabet.

Der skal være en eller anden form for kode, så det kun er medlemmer, der kan hente og bruge appen. 

Evt mulighed for at de butikker, der giver fordelene kan få lidt reklame på. 

Deudover skal appen ikke kunne det helt vilde. 

Nogen der kan fortælle hvorden processen er med at bestille/udvikle sådan en fætter er, en ide om pris osv osv. 

Gerne generelle råd, dos and donts 😊

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Fra  app-works.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Der er mange veje, der fører til den rette app. Prisen for din app afhænger meget af, hvor avanceret din app skal være.

Jo mere specifik du er i din kravspefikation, jo nemmere er det at fastsætte den rette pris.

app-works.dk kan du læse om, hvordan vi kan hjælpe dig.

En pæn del af vores kunder vælger at få lavet en foranalyse, så app-ideen bliver konkretiseret.

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Sørg for at finde en leverandør der kan levere en app der virker på alle mobile platforme så du ikke skal betale for de enkelte (android,ios,windows mobile). App-works skriver så vidt jeg lige kunne se ikke noget om platform så det er et oplagt spm. Ellers så tag et stykke papir og tegn de skærmbilleder du gerne vil have og skriv gerne en beskrivelse af de ting der skal ske når man trykker på knappper eller swiper eller lign.. find forskellige folk der kan lave apps og send dem en kopi og lad dem give et tilbud..

/Martin

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com Glæder mig til at høre fra dig! //Mathias

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Fra  app-works.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Steenholm:

Sørg for at finde en leverandør der kan levere en app der virker på alle mobile platforme så du ikke skal betale for de enkelte (android,ios,windows mobile). App-works skriver så vidt jeg lige kunne se ikke noget om platform så det er et oplagt spm. 

/Martin

På http://app-works.dk/billig-app/branche-app/ skriver vi "Din branche-app udvikles til både Android, iOS, HTML5 og Facebook". 

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

App-works.dk:

Martin Steenholm:

Sørg for at finde en leverandør der kan levere en app der virker på alle mobile platforme så du ikke skal betale for de enkelte (android,ios,windows mobile). App-works skriver så vidt jeg lige kunne se ikke noget om platform så det er et oplagt spm. 

/Martin

På http://app-works.dk/billig-app/branche-app/ skriver vi "Din branche-app udvikles til både Android, iOS, HTML5 og Facebook". 

fedt fedt.. så skal jeg ikke forstyrre :D

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Fra  app-works.dk Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen problemer. Det gav os jo lige lejlighed til at fortælle, at vi dækker alle platforme :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)