Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har allerede et stort startup undervejs men mangler investor/partner til nyt projekt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg har fået investeret 250.000 kr. til et projekt, der sigter efter at være den ultimative omnichannel for virksomheder. Programmeringen er i fuld sving med 3 fuldtidsansatte programmører og skal lanceres til november. Interessen fra andre medievirksomheder -såsom Berlingske Medier, har været stor.

Jeg sidder nu i den første fase med et nyt projekt, som jeg arbejder på. Konceptet tager en bid af det nye marked - den såkaldte "deleøkonomi". Altså, ligesom der findes Airbnb, Uber, Boatflex mv. der beviser, at tendensen til at deles om ting, spare penge, værne om miljø mv. er ekstremt stigende. Nu mener jeg - og mit hold af programmører, at vi har fat i noget stort. Men for at komme ordentligt fra start, søger vi en investor, der kan indskyde i omegnen af 100.000 kr. Du skal naturligvis vide meget mere om konceptet, ejerandel mv. før du kan tage en beslutning, det ved jeg, og det skal vi naturligvis drøfte. Men såfremt dette fanger din opmærksomhed bare en smule, vil jeg i første omgang rigtig gerne modtage seriøse henvendelser hvor du skriver lidt om din egen baggrund.

Jeg er selv 27 år, jurastuderende, bosat i København og aktiv iværksætter.

 

Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Tilmeldt 20. Apr 15
Indlæg ialt: 5
Fra  theviewaccess.com Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være vi kan hjælpe.

Hvis du har en business case, er du velkommen til at sende den til mig på nbe@theviewmail.com

Held og lykke

Nikolai

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)