Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan får vi kunder ind i hele danmark vinduespoering

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

vi er landsdækkende og er lidt i tvivl om hvad der er bedst for at få både private og erhvervskunder ind i hele danmark.

er det bare at igge højt på Google, eller noget facebook eller mødebookinger eller hvordan

 

nogle forslag

 

hilsen

 

thomas Madsbjerg

h2o-vinduespolering

Tilmeldt 26. Jul 14
Indlæg ialt: 41
Fra  40plus.dk Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Min umiddelbare tanke er, at den service i leverer er noget, som folk søger efter på nettet (det ville jeg i hvert fald selv gøre). Og så tænker jeg, at en kombination af SEO (ligge godt i Google) og Adwords (Googles betalte annoncer) vil være en god idé.

Evt. kan man "give den lidt ekstra" med Adwords i starten indtil de gode placeringer i de organiske resulltater begynder at indfinde sig

mvh.

Dating på 40plus.dk - stedet hvor voksne mødes.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Min hjemmeside ligger højest, når der søges på min produkter.

Sørg for billeder/tekst på billeder og på flere sprog.

Når Google kommer forbi og "ser" der er sket noget bliver det registreret og siden flyttes højere op.

Billeder: Behøver naturligvis ikke at være fra kunder, men du finder noget passende.

Facebook lader til at være effektiv. Er ikke selv på denne

Sweetdeal eller hvad det nu hedder.

Annonce i aviser. Det lavede jeg engang med overskriften: "Køb 1 betal for 2", hold fast telefonen var rødglødende og da jeg fik forklaret at avisen havde "lavet en fejl" steg salget.

Med andre ord, som Harry Motor sagde: "Hvis du altid gør hvad du altid har gjort, så vil du altid få hvad du altid fik".

Med andre ord gå imod strømmen, gør som andre ikke gør. Det skal være sådan at fra mund til mund er bedre end slet ingen snak.

PØJ PØJ

Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man ikke bar få lavet en masse visitkort og prislister og så smide dem i alle postkasser når man er i et område? Tvivler f.eks på bedstemor og bedstefar tjekker Facebook eller Google for en vinduepudser..

Fra København S
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Fra  Rabell Aps Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi fik en flyer med et godt tilbud i postkassen. Det virkede for os. Vi lavede en aftale med pågældende vinduespudser.

Mvh

Henrik

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var inde og kigge på jeres hjemmeside og har følgende umiddelbare kommentarer til hvad jeg tænker når jeg kigger rundt derinde:

Ingen priser på vinduespoleringen:
Vi anvender en vinduespudser, der smed en seddel i vores postkasse med en pris på pudsning/polering af vores vinduer. Samtidig benytter flere af vores naboer denne vinduespudser, og da de samtidig kunne sige god for ham var det heller ikke uden betydning. Lav nogle eksempler på hvad det koster at få poleret vinduer i en villa, så kunderne har en idé om hvad det koster.

Algebehandling:
Samme princip. En mand, der algebehandlede naboens tage, smed en seddel i postkassen. Hans faste pris (ikke tilbudspris) er et godt stykke under de priser i har på hjemmesiden. 625 kr. inkl. moms for algebehandling af op til 300 kvm tag, samt 125 kr. inkl. moms for algebehandling af op til 200 kvm fliser.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas 

I forhold til online markedsføring vil I kunne benytte jer af Google AdWords annoncering målrettet imod relevante søgeord såsom "Vinduespudser brande" (Grebet eksempel). Igennem Google AdWords betaler I kun pr. klik, hvilket gør at hvis I sørger for at jeres annoncer henvender sig til jeres målgruppe samt at søgeorderne er relevante vil i kunne tage kontrollen over effekten. Dertil er det selvfølgelig vigtigt at jeres hjemmeside er klar til at modtage disse leads fra Google. 

I kan evt. lave en målrettet landingpages til hvert enkelt af jeres ydelser. Fx. vil denne underside kunne fungerer som landingpage: http://h2o-vinduespolering.dk/vinduespolering/ 

Dog vil jeg mene at I skal ind og optimerer indholdet, således at det er mere “salgsvenligt“. 

Vi varetager mange af vores kunders online markedsføring, og vil derfor gerne komme med et uforpligtende forslag til hvorledes vi vil kunne løfte jeres salg igennem Googles muligheder. Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller giv mig et kald pr. telefon 27 58 02 92. Så kan vi tage en snak omkring jeres forretning og behov. 

Hav en god dag :-) 

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop søgt på google efter en vinduespudser, fordi jeg skal bruge en der kan i indeværende uge.. hidtil uden held. Men jeg bider mærke i, at jeg slet ikke så jer i mine søgninger.

Hvor meget gør i ud af SEO? Nå ja, og kan i pudse mine vinduer udvendigt i en lille 2-værelses på Østerbro senest fredag ? :)

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

måske havde jeg ikke forkaret mig het godt.

den side vi har idag er for vores egen vinduepudser virksomhed, den biver lavet total om så den bliver meget mere proff, og ti den nye landsdækkende kæde

vi vi gøre at vi kommer ti at ligge i top 3 i hele danmark, vi er ved at lave loka aftaler med op ti 500 pudser i hele danmark, så når vi igger øverst kommer de pg taster potnummer og der dukker 2-5 pudser op i området som er med i vores kæde

 

vi starter hee kæden op om a 2 mdr er vi klar

 

thomas

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)