Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding/ankertekst

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers C
Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 44
Fra  BY LUX - bylux.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg skriver ofte på diverse debatforums, og linker derfra til vores webshop med hele sidens URL indsat, hvilket både ser dumt ud og samtidig giver en dårlig linkbuilding, og jeg har derfor forsøgt mig med understående kode, for her at lave et kort link indeholdende mit keyword, men jeg kan ikke få det til af virke, er der en herind, som kan hjælpe med mit problem.

<a href="http://bylux.dk/shop/frontpage.html">BY LUX</a>

Venlig hilsen

Thor Rasmussen

BY LUX

bylux.dk

BY LUX plakater er designet i Limited Edition a 100 stk.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

På de fleste forums kan du benytte en signatur, hvor du kan indsætte dit link (akkurat som du ville gøre det i word). Er klart det nemmeste. 

På nogle blogs og lignende kan html være løsningen, men i mange tilfælde virker det ikke, da html er deaktiveret. På forums burde førstnævnte dog være løsningen - endnu ikke oplevet at det ikke er det. Første skridt er dermed også, at få dit link i din signatur her på amino + Sætte den på som din "hjemmeside" på din profil.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Randers C
Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 44
Fra  BY LUX - bylux.dk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke så skarp i disse link, og jeg kan umiddelbart ikke se, hvordan jeg kan indsætte et link på facebook eller andre steder, uden at jeg har et link symbol ved hånden i det vindue jeg skriver i, hvordan gør man det? Er der et værktøj i en mac der kan lave et sådant link, eller kan jeg hente et program ned til dette, hvis link symbolet ikke findes i vinduet?

Du har ret, jeg har lige tilføjet lidt oplysninger til min profil herinde, men kan ikke lave et signatur, før end jeg har skrevet mindst 25 indlæg.

bylux.dk

BY LUX plakater er designet i Limited Edition a 100 stk.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Enten laver du signaturlinks/alm links (altså trykker på den lille knap der står link på, når der er sådan en) eller også laver du html links (dem du referer til i dit første indlæg). Er ingen af dem mulige, er det surt. 

Ikke alle sider der godtager links :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Randers C
Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 44
Fra  BY LUX - bylux.dk Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen Simon :)

Jeg må se om jeg kan finde forums, hvor det er muligt at indsætte ankertekster, og ellers må jeg nøjes med at indsætte en hel URL, selvom det ikke ser så godt ud.

bylux.dk

BY LUX plakater er designet i Limited Edition a 100 stk.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lux

Din html kode er skam rigtig nok, det er dog ikke alle forums der tillader dette. Som regel er der 4 valgmuligheder.

1. Du kan gøre brug af html kode som den du har skrevet

2. De tillader ikke html med gøre brug af "bb code" læs mere om det her: bb code      

3. De tillader hverken det ene eller det andet

4. Mange forums tillader at du sætter et signatur, dvs hver gang du skriver i en tråd vil din signatur dukke op med et link til din hjemmeside.

Jeg vil lige nævne en sidste ting til hvor du skriver at det giver dårlig linkbuilding når man bruger hele url. Det du skal huske på at gør din LB så varieret som muligt. Det skal nemlig se så naturlig ud som muligt. Nogle steder skal du bruge keyword til din ankertekst, andre stedet kan du bruge hele url mens andre stedet igen klan du bruge ankertekst som: "læs mere her" "klik her" "gå ind på siden". Bare en lille notits til fremtiden.

Hav en god weekend.

Fra Randers C
Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 44
Fra  BY LUX - bylux.dk Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Tak for dit svar og link, det vil jeg lige kigge lidt nærmere på :)

Rigtig god weekend :)

bylux.dk

BY LUX plakater er designet i Limited Edition a 100 stk.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)