Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervsmæssig 24 måneder binding på et telefonnummer - hvor jeg ikke fik hvad jeg bad om

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Erhvervsmæssig 24 måneder binding på et telefonnummer - hvor jeg ikke fik hvad jeg bad om

Bar lige et lille advarsel...

Erhvervsmæssig 24 måneder binding på et telefonnummer - hvor jeg er blevet lovet at telefonnummeret ville responde - eller vises som DyrenesParadis.dk - når vi ringede ud fra det - at det ville være søgbart i krak med vores eksisterende CVR 34804389 - men vise Dyrenes Paradis kontakt oplysninger.

Det er fandme ikke godt nok, da jeg ringede ind fik jeg af den flinke sælger alle mulige løfter

Vi har været kunde ved Telenor i et par år nu, men det er slut nu, og vi vil ikke beholde nummeret som de tildelte os 41150106 - da de ikke kan holde DERES del af aftalen - men det skal vi så åbenbart betale 24 måneder på inden vi kan afvise det igen - også selvom det tog henved 10 dage overhovedet at få gang i telefonen - modtog simkort, indtastede PUK kode og ventede på telefonen blev aktiveret - og først efter et par dage blev jeg godt træt af at vente på automatisk aktivering, hvorefter jeg sendte en support mail - en support mail tager ufattelig lang tid om at blive besvaret åbenbart.

Kundeservice? Ikke her - jeg talte med en chef, som egentlig næsten direkte fortalte mig at jeg kunne rende og skide fordi jeg havde skrevet under på nogle 24 måneders binding? Det har jeg vist så ikke på 41150106 - jeg underskrev vores hoved aftale, men ikke på de enkelte numre.

Nu er jeg så stavnsbundet og må ikke engang flytte væk fra dem uden at betale 24 måneder på de telefonnumre jeg har bestilt - med enormt høje priser.. Hvad er det for noget BS? 

Et tip - hold jer væk fra Telenor, når i er erhverv... Modified Solutions er ihvertfald færdige ved de svindlere

Kan i anbefale et reelt teleselskab UDEN at i tjener penge på at anbefale dem? :)

Denne er lagt på
Trustpilothttps://goo.gl/vmfVoC
Facebookhttps://goo.gl/CnY0mt 
Google + - https://goo.gl/6Z0Nk3 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
Nu er jeg så stavnsbundet og må ikke engang flytte væk fra dem uden at betale 24 måneder på de telefonnumre jeg har bestilt - med enormt høje priser.. Hvad er det for noget BS? 

Du må da vide hvad du har skriver under på - Hvordan deres priser kan komme helt bag på dig forstår jeg ikke.

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger evercall ... de kan bestemt anbefales :-)

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er seføli ikke i orden hvis du ikke har fået leveret det aftalte produkt, du har naturligvis sørget for at få det aftalte på skrift ?.

Med hensyn til binding og pris, så må du jo lærer at læse hvad du skriver under på ? den del er da udelukkende din egen skyld fordi du åbenbart har været så dum ikke at læse de aftaler du indgår.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sunbao:

Det er seføli ikke i orden hvis du ikke har fået leveret det aftalte produkt, du har naturligvis sørget for at få det aftalte på skrift ?.

Med hensyn til binding og pris, så må du jo lærer at læse hvad du skriver under på ? den del er da udelukkende din egen skyld fordi du åbenbart har været så dum ikke at læse de aftaler du indgår.

Mange tak for svarene :)

Det er såmænd ikke så meget det at jeg er bundet 24 mdr - det er vi ovre med vores hovedkonto - men mere at vi for hvert nyt telefonnummer måske starter med en ny 24 mdr binding. Og det har jeg ikke skrevet under på ved hvert telefonnummer. Jeg kan så ikke erindre om det står i hoved start kontrakten (som jeg vist ikke engang fysisk lavede en underskrift på - jeg blev bare oprettet som kunde)

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)