Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App til sundhedsvæsnet. Hvad nu?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. 

Jeg har i forbindelse med et innovationsmodul på min uddannelse, fået ideen til en app til brug i sundhedsvæsnet. Det er tænkt at appen skal optimere sundhedsprofessionernes daglige arbejde. Jeg har ideen, jeg har indsamlet en del information fra diverse faggrupper og jeg har første udkast til en prototype. Mit spørgsmål er så: Hvad nu? Skal jeg allerede nu begynde at søge patent? Hvad er næste skridt? 

Det skal lige siges, at jeg er bioanalytikerstuderende og aldrig har arbejdet med nogen form for innovation eller iværksætteri før, så jeg er helt grøn.

Jeg håber meget der er nogle kloge mennesker herinde, der vil hjælpe mig i den rigtige retning.

På forhånd tak.

Trine

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine, 

Jeg tvivler på at det er værd at søge patent på - og det er nok ret svært - garanteret dyrt. 

Du skal hellere bruge alle de penge på at få udviklet dit firma, og få det til at blive til noget før konkurrenten gør det :-) 

Det er oplagt at hospitaler, lægehuse etc får bedre IT systemer. Men det er et voldsomt stort projekt. 

Og når du så er færdig i DK, kan du tage NHS i england... De bruger noget så nymoderne som papir og kuglepen.. Stenalder teknologi. 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Trine