Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler Kunder På Webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ejer webshoppen Gadgex.dk. Jeg mangler desværre kunder. Webshoppen blev lanceret sidste weekend, og vi har ind til videre kun fået én kunde.

Hvad kan jeg gøre, for at få flere kunder?

Jeg har ind til videre sørget for at få siden ind på google, lavet den mængde SEO på den, som jeg har mulighed for, og så har jeg promoveret varerne på facebook, hvor jeg kan se, at der er over 10k, der har set promotionerne.

Jeg er godt klar over, at der findes mange andre webshops, der sælger det sammen, men det må da være muligt, at kunne konkurrere mod dem.

Tak på forhånd.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jojo, men man kan jo ikke starte ud med at købe 1000+ produkter. Du må jo lige kigge logisk på sagerne. Jeg er jo fuldt indforstået med, at jeg er ny og "lille", men derfor betyder det ikke, at man sagtens kan udvides. Rom blev jo ikke bygget på en dag. Mytrendyphone startede jo også et sted.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som du selv siger blev Rom ikke bygget på en dag, til det vil jeg sige det er da flot du kun en uge efter åbning har haft din første kunde.

når det så er sagt så skiller du dig ikke ud fra nogen af dine mange konkurrenter som sælger samme varer som dig. Derudover få lavet en betalingsaftale så dine kunder kam betale med alm. Kreditkort uden PayPal, danske kunder stoler af uransagelige årsager ikke på paypal, samtidig flyt fragt og betalingskort op i toppen af siden og få tlf. Nr. Og CVR nummer frem i fotoeren så fremstår du meget mere seriøs.

Fra København
Tilmeldt 4. Apr 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Siden er lanceret sidste weekend, så kodeordet her er tålmodighed og hårdt arbejde. Grundet du har begrænset udvalg af produkter og derfor som du skriver kan lave et begrænset SEO arbejde på dem, vil jeg anbefale dig at lave en blog på siden. Her kan du få mere relevant comtent på siden, som dine kunder kan finde dig på. Vær gerne lidt kreativ i dine emne valg, så du kan skille dig ud fra konkurrenterne.

Forsæt bare det gode arbejde, byg videre på din side og forsæt med at promovere. Så du på sigt kan udvide dit sortiment.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er nød til at give det mere tid. Jeg startede lige som dig med et lille varelager, og har langsomt fået bygget min webshop op. Det er også vigtigt at der kommer besøgende til din shop, så hvis du kun har 10 besøgende pr dag, skal du ikke regne med det store salg, før der kommer flere til. 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker mange gange for alle de råd. Der kom lige et par ekstra, som jeg ikke har hørt før. I må have en super dag.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)