Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Hvad er der galt med min webshop?

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

"Fjern paypal express checkout på alle siderne.
Mange kan ikke lide paypal i DK og hvorfor skræmme dem væk.
Express checkout gør også at du mister kunden i butikken."

Ikke fordi jeg vil kortslutte den reelle snak men er ovenstående et gæt, en fornemmelse eller noget som nogen har undersøgt nærmere. Hvis ellers kunden ser et DK logo udover paypal-logoet så kan jeg ikke se hvorfor de skulle blive skræmt væk. Så Dankort-logo mv. skal bare på også.

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gronneungerdk:

Men det er desværre stadig småt med kunderne! Jeg får en del besøg i shoppen, så jeg tror, at SEO og reklame er (nogenlunde) ok.

Men de besøgende forlader shoppen med det samme, uden at klikke videre - og uden at handle.

Årsagen til en høj enkeltsidefrekvens kan meget vel være at det er de forkerte besøgende, du får du ind på din hjemmeside. Det er derfor vigtigt at kigge på hvad de besøgende har søgt efter og hvor de kommer fra.

Eks.: Hvis folk som søger efter økologiske madvarer havner på din hjemmeside, vil det give en meget høj enkeltside frekvens og meget lav konvertering.

Skal man have udbytte af SEO handler det ikke bare om at skaffe besøgene. Det er vigtigt at man analyserer og optimerer, så det er relevante besøgende man får ind på hjemmesiden. Dette kan man styre med sine tekster og linkbuilding.

Generelt er dine produktertekster meget tynde, så jeg vil anbefale dig at skrive nye, længere og mere beskrivende produkttekster med relevante keywords.

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg besøgte din side fra min Android telefon med Chrome browser, og jeg måtte udkæmpe en brav kamp med dropdown-menuen, som ikke ville folde sig ud. 

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Nej, der står ikke så meget i den synlige produkttekst. Men som der står i et af de tidligere indlæg, billeder sælger bedre end ord, og kunder gider ikke at læse så meget. Det tror jeg er rigtigt, men det er selvfølgelig en balance, fordi der skal jo være de nødvendige oplysninger. 

Men "bagved" ligger der nogle velvalgte SEO-ord, som tydeliggør at det er tøj ;-) Igen - det kan sikkert gøres meget bedre. Og du har ret i, at det er noget, der hele tiden skal arbejdes med. Vi har stadig meget at lære mht. SEO og linkbuilding.

Tak for dit input ;-)

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten Korgaard,

Jeg har selv en Android-telefon med Chrome, og jeg kan godt få det til at fungere, men jeg indrømmer, at det ikke er det mest brugervenlige!

Det er ikke optimalt, fordi man nok kunne fange nogle "impulskunder" på telefonen. Men jeg har desværre hverken tid eller penge til at styrke det område lige nu.

Men helt klart noget, der bør rettes op på en dag.

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 06:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Grønneunger.

Det grafiske i det responsive er da bare en lille kodning som helt ikke skulle koste ret meget.

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine input drejer sig om SEO.

Gronneungerdk:
Nej, der står ikke så meget i den synlige produkttekst. Men som der står i et af de tidligere indlæg, billeder sælger bedre end ord, og kunder gider ikke at læse så meget. Det tror jeg er rigtigt, men det er selvfølgelig en balance, fordi der skal jo være de nødvendige oplysninger.

Det er korrekt at billeder er vigtige, men du begår en fejl ved at fravælge tekst på siderne, da det primært er tekst søgemaskinerne indekserer efter.

Gronneungerdk:
Men "bagved" ligger der nogle velvalgte SEO-ord, som tydeliggør at det er tøj ;-)

De keyword fremgår ikke af hjemmesidens seo, som iøvrigt er meget mangelfuld. Det er meget vigtigt at hver side har:

1. Tekst med relevante keyword

2. Title-tag med keyword

3. Meta description

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Firmaconnect.net - og alle I andre!

Endnu engang tak for al jeres feedback. 

Min webmaster siger, at det ikke så meget er det grafiske, der er problemet i mobilversionen, men hele setup'et. Men byd endelig ind, hvis hun/jeg har misforstået noget her?

Men nu er der kommet dankort-logo på forsiden (så Nets ikke kommer efter mig), og Paypal-logoet er fjernet fra checkout-siden.

Og min webmaster er i gang med at bestille noget onepage-checkout :-)

Det næste bliver at få arbejdet mere med SEO.

Men Karsten Hansen, min webmaster siger, at der på hver side ER udfyldt de ting, du nævner?

Og jeg har personligt indtastet tekst med relevante keywords, title-tag med keyword og meta description på samtlige varer i shoppen.

Igen - der er ingen tvivl om, at SEO-delen er en opgave, der aldrig slutter, og hele tiden kan forbedres.

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Gronneungerdk:
Men Karsten Hansen, min webmaster siger, at der på hver side ER udfyldt de ting, du nævner?

Der er ikke udfyldt meta description på forsiden. På nogle sider er title + meta description samme tekst, jeg har set en meta description med engelsk tekst, nogle meta descriptions er alt for lange, etc.

Hvis du/i mener disse basale ting ER i orden, er det vist nytteløst at jeg kommer med flere forslag til forbedringer.Smile

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Hansen:

Gronneungerdk:
Men Karsten Hansen, min webmaster siger, at der på hver side ER udfyldt de ting, du nævner?

Der er ikke udfyldt meta description på forsiden. På nogle sider er title + meta description samme tekst, jeg har set en meta description med engelsk tekst, nogle meta descriptions er alt for lange, etc.

Hvis du/i mener disse basale ting ER i orden, er det vist nytteløst at jeg kommer med flere forslag til forbedringer.Smile

Hej Karsten,
Nej, det er ikke i orden ;-)
Jeg bringer dine kommentarer videre til min webmaster, der har hun vist været for hurtig/sjusket.
Tak!

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)